حرف بزنم؟ میگم محل نمیده تازه فقط میگه طلاق و حای یه بار حضوری همینکارارو کردم دستشو گرفتم ولی اون رفت هر چیییییی خاهش کردم نشد.
اشکمو دید و رفت
یه هفته بعد رفتنش گفتم ارومتر شده ولی فقط حرف خودشو زد و قط کرد پیام دادم خیلی نامردی ولی جواب نداد
تشکرشده 792 در 312 پست
حرف بزنم؟ میگم محل نمیده تازه فقط میگه طلاق و حای یه بار حضوری همینکارارو کردم دستشو گرفتم ولی اون رفت هر چیییییی خاهش کردم نشد.
اشکمو دید و رفت
یه هفته بعد رفتنش گفتم ارومتر شده ولی فقط حرف خودشو زد و قط کرد پیام دادم خیلی نامردی ولی جواب نداد
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)