به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 21 تا 30 , از مجموع 37

Threaded View

  1. #30
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    60
    Array
    سلام. دوست عزیز اینجا هر کس نظری میذاره. خیلیها موافقن. خیلیها مخالف. پس شما نباید به خودتون بگیرید و ناراحت شید و کسایی که اینجا نظر میدن و رو سیاهی لشکر خطاب کنید!اصلا لحن صحبت خوبی ندارید! من هم یک پسر هستم و یک نظر مختصری از نوشته‌های شما و دیگران بیان میکنم. شما هم مثل همه یک انسان هستید و. حق انتخاب برای زندگی خودتون دارید و این هیچ ایرادی نداره. چون همه معیار ها و ملاکهایی برای خودشون دارند و طبق اون میخان طرفشونو انتخاب کنند. تا اینجا مشکلی نیست. شما خیلی از منظر غرور صحبت میکنید!! اگر مدرک دکترا دارید و به قول خودتون رشته معتبر از دانشگاه معتبر و...خب آفرین به شما. اما توقع نداشته باشید مردم بابت این موضوع حلوا حلوا تون کنند. الان داشتن دکترا و فوق لیسانس.. دیگه چیز غیر قابل دسترسی نیست و خیلیها دارن. بله این مدرک جایگاه اجتماعی شما رو بالا دو خوب نشون میده اما اینکه فکر کنید و انتظار داشته باشید به چشم یک آدم خیلی خاص بهتون نگاه بشه باید بگم اینطور نیستش!! شما در بالا شخصیت خودتون رو منعطف بیان کردید اما ببخشید من انعطافی درش نمیبیینم. علتش هم اینه که هر کس مخالف شما نظر داده سریع مقابلش جبهه گرفتید! اون چیزی که شما رو خاص و جذاب میکنه اخلاق و ویژگی هایی از این قبیله نه مدرک و شغل و...ببخشید رک نظرم رو میگم بهتون. من به عنوان یک پسر سی ساله و مثل خودتون کارمند و از نظر تحصیلی یه رده پایینتر اگر خواستگاری دختری با این مشخصات برم و همچین برخوردی ازش ببینم آشناییم به جلسه دوم کشیده نمیشه و مدرک و شغل و...اون دختر برام محو میشه و نمیپذیرمش. البته از نظر من ناراحت نشید. ببینید گاهی اوقات ما تصور میکنیم فکری که داریم درسته و هر چی غیر اون باشه مبکوبیم در حالی که اینجور نیست. پس باید تا حد معقول بتوانیم خودمونمو اصلاح کنیم. موفق باشید
    ویرایش توسط samanft : سه شنبه 04 اسفند 94 در ساعت 23:26

  2. 4 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    hamdardiuser (چهارشنبه 05 اسفند 94), kamran2007 (سه شنبه 04 اسفند 94), هلیاجون (چهارشنبه 05 اسفند 94), بارن (چهارشنبه 05 اسفند 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.