درود بانو
ببخشید شوهرت مگه اشیاء منزل و مبلمان هستش که بین شما و خانواده اش میخوای تقسیمش کنید!!!
فرصت چیه؟!!مگه بازار سرمایه وال استریت هستش که اینجوری داری میگی دختر؟!!!
شما فقط برای ایشون یک همسر باش همین مهمترین چیز یکه یک مرد میخواد توی اینمواقع داشته باشه یک گوش شنوا صادق مهربان و البته موزمار نباشه یعنی سوء استفاده گر نباشه
شما خودت باش درست رفتار کن به مرور زمان شوهرت جذبت میشه نقشه نکش بدجنس بازی در نیار لطفا بلند مدت نگاه کن
حرفی زد چیز یگفت فقط میشنوی بهش نزدیک میشی سعی کن فضا رو براش ارام نگه داری اگه دوست داشت تنها باشه بزار تنها باشه با خودش و توی این سه روز همه تلاشت را بکن تا بهتون خوش بگذره لطفا جرو بحث نکن منطقی رفتار نکن کشش نده سعی کن با احساسات جلو بری وقتی هم حرف میزنه دنبال این نباش خانواده اش یا کسی رو مقصر جلوه بدی اوکی؟
یه اصلی وجود داره توی زندگی اگه از کار یناراحتی و انجام دادنش باعث میشه ناراحت بشی خوب انجامش نده!شما چه زنگ بزنی باهاتون بیان مسافرت و چه زنگ نزنی در هر دوصورت خودت ناراحتی خوب پس به چه دلیلی میخوای زنگ بزنی؟خودت اصلا پیشنهاد نده شوهرتم گفت با احساسات برو جلو بغلش کن نوازشش کن بگو دوست دارم مسافرت سه تایی بریم بهمون بیشتر اینجور یخوش میگذره برنامه ریزی میتوانیم بکنیم 3تایی و سعی هم کن به بهترین نحو بهتون خوش بگذره.ولی یادتب اشه با شوهرت صحبت میکنی نزار طولانی بشه وقتشو بشناس
مقالات مهارت ارتباطی و رفتار جراتمندانه را بخوان
فکر کنم توی وقت کمی که داری این مقاله بهت کمک کنه
http://www.hamdardi.net/thread-3525.html
مردها دوست دارن همسرشان یک دوست خوب براشون باشه و یک شنونده خوب.
تفاوت بین زن و مرد از نظر دیدشان نسبت به مسائل مردهای منطقی و بانوان احساسی
استقبال از شوهر، چرا؟
استفاده از احساسات
http://www.hamdardi.net/thread-30336.html
رفتار جراتمندانه پست های sci را با دقت بخوان یادداشت برداری کن. ولی بازم میگم سواستفاده نکن دنبال مقصر نباش توی حرف هاش و از همه مهتر شنونده خوبی باش و سعی کن بهتان خوش بگذره بعدشم دنبالچه با خودت نبر خودت اصلا پیشنهاد نده شوهرت هم گفت بهش بگو شما الان نیاز داری به یک محیط آرام که ریکاوری کنی و مستقیم سعی کن پیشنهاد ندی با سیاست رفتار کن
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)