سلام شیدای عزیز
سلام خانم بی نهایت عزیز
1- در مورد نمی دونم های زندگی کدوم بیشتر صدق می کنه؟
- عدم آگاهی نسبت به اون مساله
- بی تفاوت بودن نسبت به اون مساله
-
دوست نداشتن رویارویی با اون مساله و فرار از اون
2- ملاک های شما برای انتخاب همسر
اینجا بنویسم؟ همه شو؟
3- رابطه تون با پدر ، مادر
به نظر خودم خوب. به نظر اونها عالی
4- تا حالا شده بر دست یا پاهای مادرتون بوسه بزنید؟
دست بله.
5- رابطه تون با آینه چطوره؟
نسبت به خانمهای دیگه یه کم رابطه ام باهاش کمه. متاسفانه.
بیشتر با آدم توی آینه حرف می زنم تا این که بخوام به ظاهرش نگاه کنم
6- به حجاب برای خانم ها و آقایان اعتقاد دارید اگر بله می شه برای هر کدام جداگانه تعریفش کنید؟
برای هر دو بله. ولی محدوده ای که توی خانواده ما بوده و من هم بهش معتقدم تقریبا یکسانه.
برای هر دو پوشیده بودن معمولی بدن و اینکه لباسهای خیلی تحریک کننده و زننده نپوشند.
7- چند تا دوست صمیمی دارید؟
دو تا
8- چه کاری در شما ایجاد هیجان و شادابی می کنه و چندبار در روز یا هفته یا ماه یا سال اون کار رو انجام می دید؟
شنا. بستگی به شرایط داره گاهی اوقات هفته ای سه روز. گاهی اوقات یه ماه ممکنه اصلا نرم.
9- با دوستان تفریح مشترک دارید؟
بله.
10- توی زندگی تون از اطرفیانتون ،از چه کسی الگو برداری می کنید؟ چرا؟
از یه شخص خاص نه. توی موارد مختلف از افراد مختلف الگو می گیرم. البته خیلی کم.
11- آیا به سائلین خیابانی کمک می کنید؟
تقریبا نه.
12- نظرتون راجع به بچه های کار چیه؟
همیشه درصدی از افراد جامعه هستند که باید از طریق نهادها و سازمانهای دولتی حمایت بشن. از جمله کودکان کار. امیدوارم یه روزی دولت بتونه این مشکل را سر و سامون بده.
13- عدد 13 رو توصیف کنید.
مثل همه عددهای دیگه است برای من. سیزده فروردین اما یه چیز دیگه است
14- نظرتون راجع به بی نهایت.
در مورد خود شما؟ خیلی خانم صبور و با تدبیری هستید.
15- نظرتون راجع به شاغل بودن یا نبودن خانم های متاهل .
اگر مرد بتونه خانواده اش را به خوبی تامین کنه، به نظر من شاغل نبودن یا نیمه وقت بودن بهتره. واقعا با شغل تمام وقت نمی شه به بچه ها و خانواده رسید.
ممنون از وقتی که می گذارید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)