سلام به همه دوستان.
باغبان شنیدی از هر دست بدی، از همون دست میگیری؟
خانوم شیدا رسما، سه هیچ شما رو زده. فکر کنم استقلالی باشن خانوم شیدا!
--------
جای خانوم گیسوکمند خالیه. چقدر دوست داشت تو صندلی داغ خانوم شیدا باشه.
--------
خانوم شیدا سلام
1. شما ادم خونسرد ی هستین؟ اگر بله، خونسردی خوبه یا نه؟
2. روزی چقدر برای همدردی وقت میگذارید، و چرا ؟
3. بهترین سکانس فیلم cast away?
4 یه فیلم خوبه دیگه از hanx؟
5. دو کل دنیا ، دو نفر دارای گروه خونی نادری هستن، یکی از اونها، دچار تالاسمی هست که باید سالی ده بار خونش تعویض بشه، نفر دوم شما هستین.
اگر خونش تعویض نشه، خوب معلوم چی پیش میاید. شما چیکار میکنید؟
در ازای دریافت پول، سالی ده بار خون میدهید؟
با جان و دل خون اهدا میکنید؟
خون نمیدهید؟
سایر، نظر خودتون؟
6-پیشنهاد برای بهبود کیفیت تالار همدردی؟
7- نظر راجع به افراد زیر:
باغبان
محمد 93
مصباح الهدی
گیسوکمند
محمدرضا 164
هلیاجون
عشق افرین
خاله قزی
مادم کوری
نوبل
علی دایی
8.چرا اموجی بیتفاوت استفاده کردین؟
9. چرا در صندلی داغ شرکت کردین؟
ممنون
- - - Updated - - -
من به اقای مدیر برای اضافه کردن خانوم یاس پاییزی، تاریخ اتمام صندلی داغ رو تا دوم اسفند اعلام کرده بودم.
ان شالله دوست خوبمون ، اثر راشمون رو در سری بعدی ببینیم.
پ.ن: خانوم شیدا اگر در نوبت شما این موارد مطرح میشه، به دل نگیرید، تاپیک در حاشیه، به انجمنی رفته که کمرنگ ها نمیتونن نظر بگذارند..












علاقه مندی ها (Bookmarks)