به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 44 از 50 نخستنخست ... 414243435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 431 تا 440 , از مجموع 492
  1. #431
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط بی نهایت نمایش پست ها
    سلام شیدای عزیز
    سلام خانم بی نهایت عزیز

    1- در مورد نمی دونم های زندگی کدوم بیشتر صدق می کنه؟

    - عدم آگاهی نسبت به اون مساله

    - بی تفاوت بودن نسبت به اون مساله

    - دوست نداشتن رویارویی با اون مساله و فرار از اون

    2- ملاک های شما برای انتخاب همسر اینجا بنویسم؟ همه شو؟

    3- رابطه تون با پدر ، مادر به نظر خودم خوب. به نظر اونها عالی

    4- تا حالا شده بر دست یا پاهای مادرتون بوسه بزنید؟ دست بله.

    5- رابطه تون با آینه چطوره؟ نسبت به خانمهای دیگه یه کم رابطه ام باهاش کمه. متاسفانه.
    بیشتر با آدم توی آینه حرف می زنم تا این که بخوام به ظاهرش نگاه کنم


    6- به حجاب برای خانم ها و آقایان اعتقاد دارید اگر بله می شه برای هر کدام جداگانه تعریفش کنید؟
    برای هر دو بله. ولی محدوده ای که توی خانواده ما بوده و من هم بهش معتقدم تقریبا یکسانه.
    برای هر دو پوشیده بودن معمولی بدن و اینکه لباسهای خیلی تحریک کننده و زننده نپوشند.


    7- چند تا دوست صمیمی دارید؟ دو تا

    8- چه کاری در شما ایجاد هیجان و شادابی می کنه و چندبار در روز یا هفته یا ماه یا سال اون کار رو انجام می دید؟ شنا. بستگی به شرایط داره گاهی اوقات هفته ای سه روز. گاهی اوقات یه ماه ممکنه اصلا نرم.

    9- با دوستان تفریح مشترک دارید؟ بله.

    10- توی زندگی تون از اطرفیانتون ،از چه کسی الگو برداری می کنید؟ چرا؟ از یه شخص خاص نه. توی موارد مختلف از افراد مختلف الگو می گیرم. البته خیلی کم.

    11- آیا به سائلین خیابانی کمک می کنید؟ تقریبا نه.

    12- نظرتون راجع به بچه های کار چیه؟ همیشه درصدی از افراد جامعه هستند که باید از طریق نهادها و سازمانهای دولتی حمایت بشن. از جمله کودکان کار. امیدوارم یه روزی دولت بتونه این مشکل را سر و سامون بده.

    13- عدد 13 رو توصیف کنید. مثل همه عددهای دیگه است برای من. سیزده فروردین اما یه چیز دیگه است

    14- نظرتون راجع به بی نهایت. در مورد خود شما؟ خیلی خانم صبور و با تدبیری هستید.

    15- نظرتون راجع به شاغل بودن یا نبودن خانم های متاهل . اگر مرد بتونه خانواده اش را به خوبی تامین کنه، به نظر من شاغل نبودن یا نیمه وقت بودن بهتره. واقعا با شغل تمام وقت نمی شه به بچه ها و خانواده رسید.

    ممنون از وقتی که می گذارید.
    خواهش می کنم. ممنون از وقتی که شما گذاشتید.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 28 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), باغبان (پنجشنبه 29 بهمن 94)

  3. #432
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو شیدا گرامی

    هروقت اسم شما رو میبینم اولین چیز منطقی بودنتون جلب توجه میکنه و کنترل بر روی احساسات و هیجانات عادی در مواقع مهم و استرس زا تا کجاش درسته نمیدونم ولی حدس من اینه

    چه کتابهایی مطالعه میکنین؟
    به چه مباحثی علاقه مندید؟
    به نظر شما بهترین گزینه برای افزایش اطلاعات و تثبیت آنها چه میتواند باشد؟
    تا حالا کسی را کتک زدید ؟
    از چه رنگی خوشت میاد؟
    تا حالا شده از انجام دادن کاری خیلی پشیمون بشی؟ چی بوده اون کار
    3 تا از بهترین لذتهای زندگیتو بگو؟
    اگه کسی از نجابت تو سوئ استفاده کنه و حقتو بخوره چه جوری باهاش برخورد میکنی؟
    تا حالا شده تو دلت کسی رو نفرین کنی یا به هر دلیلی تو دلت ازش نگذری؟ یا همه رو میبخشی
    دوس داری چه شغلی داشته باشی؟
    اگه تو زندگيت از يه نفر بخاطر خورد و تحقير كردنت كينه به دل بگيري بعدها چه جوري با اون شخص برخورد مي كني ؟ چه جوري با خودت كنار مياي ؟
    چه كسي بهترين كمك رو توي زندگيتون به شما كرده


    فعلا همیناست.

    پ.ن: دادا اینکه نشد ناسلامتی من مدیر سایه این تایپیک هستم منم بعد اثر راشومون بزارید توی لیست البته این بخاطر پیشنهاد دوستان بوده
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  4. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 30 بهمن 94), باغبان (پنجشنبه 29 بهمن 94)

  5. #433
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    سلام جناب باغبان
    یعنی لیست جلوس کنندگان بر صندلی داغ هنوز بسته نشده؟
    میشه بنده هم ثبت نام کنم؟ یا فقط همون یکبار اجازه اضافه شدن به کاربری داده شد؟
    البته توقعی نیست و اگر اجازه هم ندید بهتون حق میدم.
    موفق باشید
    .........................

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها

    پ.ن: دادا اینکه نشد ناسلامتی من مدیر سایه این تایپیک هستم منم بعد اثر راشومون بزارید توی لیست البته این بخاطر پیشنهاد دوستان بوده

    .................................................. .............................


    سلام

    همان طور که دوست عزیزم محمد رضا بیان کردند - ما نمی تونیم لیست را را ادامه دهیم از این بیشتر !!!!!!!

    ما قصد داشتیم بعد از اتمام صندلی داغ خانم یاس پاییزی ، یه تاریخی بزاریم برای دوستانی که نتونستند شرکت کنند ( در صورت تمایل ! )

    ما دوست نداریم کسی را دلخور کنیم و از طرفی ، دوست داریم طبق برنامه و هدفی که از قبل تعیین کردیم جلو بریم !!

    بعد از صندلی داغ خانم پاس پاییزی یه پیشنهادی میدیم ببینید خوب هست یا خیر :


    خانم بی نهایت - اثر راشومون - خاله قزی و ... ( در صورت تمایل هر سه شرکت کنند در تاریخ 12/3.......12/5 )

    اگر دوستان موافقت کنند به نظر چیز بدی نمیشه !

    ولی اگر دوستان موافقت نکردند ، اولویت با خانم بی نهایت هست ! ( البته ایشون باید تا اون تاریخ آمادگی خودشون را با توجه به پستی که ارسال کردیم اعلام کنند !! )

    نظرتون را بفرمایید ؟
    ممنون .



    خاله قزی به نظرم اینجوری میشه تعادل را حفظ کرد :







    محمد رضا نظر شما چیه :




    محمد رضا واقعیت به بنده خدایی به ما گفت : بیوگرافی خودت را بگو ، ما گفتیم :


    اسم : باغبان فامیلی باغبونی شغل : باغبانی محل تولد : باغچه آباد

    حالا ما به شیدا خانم گفتیم بیوگرافی خودتون را بگید :

    ایشون فرمودند : من شیدا هستم


    برادر من ، سه هیچ چیه ! - وقتی شیدا خانم این پاسخ را داد یاد بازی ایران با مالدیو افتادم : شیدا 17 باغبان 0





    .................................................. ....................


    حالا چند سئوال از شیدا خانم بپرسم :


    شیدا خانم ، ممنون از شما


    15 ) اگر فرشته ها به شما دو بال بدند که بتونید پرواز کنید ، به کجاها پرواز می کنید ؟

    (مثلا دوست دارید به کودکی خوتان پرواز کنید ؟
    اگر پرواز کردید دوست دارید چه طوری بنویسید دفتر زندگیتون را ؟
    امروز خودتان را قبول دارید؟)



    16 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟
    اگر بهش نرسید مهمه ؟

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟
    یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟




    17 ) سهراب سپری :

    چترها را باید بست
    زیر باران باید رفت
    فکر را ، خاطره را زیر باران باید برد
    با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
    دوست را زیر باران باید دید
    عشق را زیر باران باید جست
    زیر باران باید : بازی کرد – چیز نوشت – حرف زد


    سهراب سپهری میگه باید برید زیر بارون !
    چه طوری زیر باران بریم ؟
    آخه بارون آدم را خیس می کنه !


    زندگی شما این جوریه ؟
    شما از باران نمی ترسید ؟



    18 ) ان شالله 200 ساله بشی شیدا خانم ! - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟


    19 ) اگر 20 ملیارد پول داشتی چی کار می کردی ؟


    20 ) نظر شما در مورد عکس زیر :




    ممنون .


    - - - Updated - - -




    نقل قول نوشته اصلی توسط اثر راشومون نمایش پست ها
    سلام جناب باغبان
    یعنی لیست جلوس کنندگان بر صندلی داغ هنوز بسته نشده؟
    میشه بنده هم ثبت نام کنم؟ یا فقط همون یکبار اجازه اضافه شدن به کاربری داده شد؟
    البته توقعی نیست و اگر اجازه هم ندید بهتون حق میدم.
    موفق باشید
    .........................

    نقل قول نوشته اصلی توسط khaleghezey نمایش پست ها

    پ.ن: دادا اینکه نشد ناسلامتی من مدیر سایه این تایپیک هستم منم بعد اثر راشومون بزارید توی لیست البته این بخاطر پیشنهاد دوستان بوده

    .................................................. .............................


    سلام

    همان طور که دوست عزیزم محمد رضا بیان کردند - ما نمی تونیم لیست را را ادامه دهیم از این بیشتر !!!!!!!

    ما قصد داشتیم بعد از اتمام صندلی داغ خانم یاس پاییزی ، یه تاریخی بزاریم برای دوستانی که نتونستند شرکت کنند ( در صورت تمایل ! )

    ما دوست نداریم کسی را دلخور کنیم و از طرفی ، دوست داریم طبق برنامه و هدفی که از قبل تعیین کردیم جلو بریم !!

    بعد از صندلی داغ خانم پاس پاییزی یه پیشنهادی میدیم ببینید خوب هست یا خیر :


    خانم بی نهایت - اثر راشومون - خاله قزی و ... ( در صورت تمایل هر سه شرکت کنند در تاریخ 12/3.......12/5 )

    اگر دوستان موافقت کنند به نظر چیز بدی نمیشه !

    ولی اگر دوستان موافقت نکردند ، اولویت با خانم بی نهایت هست ! ( البته ایشون باید تا اون تاریخ آمادگی خودشون را با توجه به پستی که ارسال کردیم اعلام کنند !! )

    نظرتون را بفرمایید ؟
    ممنون .



    خاله قزی به نظرم اینجوری میشه تعادل را حفظ کرد :







    محمد رضا نظر شما چیه :




    محمد رضا واقعیت به بنده خدایی به ما گفت : بیوگرافی خودت را بگو ، ما گفتیم :


    اسم : باغبان فامیلی باغبونی شغل : باغبانی محل تولد : باغچه آباد

    حالا ما به شیدا خانم گفتیم بیوگرافی خودتون را بگید :

    ایشون فرمودند : من شیدا هستم


    برادر من ، سه هیچ چیه ! - وقتی شیدا خانم این پاسخ را داد یاد بازی ایران با مالدیو افتادم : شیدا 17 باغبان 0





    .................................................. ....................


    حالا چند سئوال از شیدا خانم بپرسم :


    شیدا خانم ، ممنون از شما


    15 ) اگر فرشته ها به شما دو بال بدند که بتونید پرواز کنید ، به کجاها پرواز می کنید ؟

    (مثلا دوست دارید به کودکی خوتان پرواز کنید ؟
    اگر پرواز کردید دوست دارید چه طوری بنویسید دفتر زندگیتون را ؟
    امروز خودتان را قبول دارید؟)



    16 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟
    اگر بهش نرسید مهمه ؟

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟
    یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟




    17 ) سهراب سپری :

    چترها را باید بست
    زیر باران باید رفت
    فکر را ، خاطره را زیر باران باید برد
    با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
    دوست را زیر باران باید دید
    عشق را زیر باران باید جست
    زیر باران باید : بازی کرد – چیز نوشت – حرف زد


    سهراب سپهری میگه باید برید زیر بارون !
    چه طوری زیر باران بریم ؟
    آخه بارون آدم را خیس می کنه !


    زندگی شما این جوریه ؟
    شما از باران نمی ترسید ؟



    18 ) ان شالله 200 ساله بشی شیدا خانم ! - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟


    19 ) اگر 20 ملیارد پول داشتی چی کار می کردی ؟


    20 ) نظر شما در مورد عکس زیر :




    ممنون .


    ​​

  6. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (پنجشنبه 29 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94)

  7. #434
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام آقای محمدرضا

    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها

    جای خانوم گیسوکمند خالیه. چقدر دوست داشت تو صندلی داغ خانوم شیدا باشه.

    سلام به گیسو کمند عزیز که چند روزیه تالار نیومدن
    --------
    خانوم شیدا سلام

    1. شما ادم خونسرد ی هستین؟ اگر بله، خونسردی خوبه یا نه؟ من خونسرد نیستم. به نظرم خونسردی خیلی خوبه

    2. روزی چقدر برای همدردی وقت میگذارید، و چرا ؟ نمی دونم. بیشتر ساعت کاری را پشت کامپیوترم. هر وقت اون وسط مسطها بشه همدردی را باز می کنم. قبلا بیشتر برای یادگیری بود. الان فکر می کنم اعتیاد به یادگیری غالب شده
    3. بهترین سکانس فیلم cast away? همه فیلم. تعهد و پشتکار و امیدی که نولند داشت. صحنه ای که به کلی می گه که به خونه اش برگرده.

    4 یه فیلم خوبه دیگه از hanx؟ فارست گامپ - نجات سرباز رایان

    5. دو کل دنیا ، دو نفر دارای گروه خونی نادری هستن، یکی از اونها، دچار تالاسمی هست که باید سالی ده بار خونش تعویض بشه، نفر دوم شما هستین.

    اگر خونش تعویض نشه، خوب معلوم چی پیش میاید. شما چیکار میکنید؟

    در ازای دریافت پول، سالی ده بار خون میدهید؟

    با جان و دل خون اهدا میکنید؟ بله.

    خون نمیدهید؟

    سایر، نظر خودتون؟

    6-پیشنهاد برای بهبود کیفیت تالار همدردی؟ باز کننده تاپیک می تونست درخواست راهنمایی از یک کارشناس بده و اون کارشناس هفته ای یک پست برای فرد مذکور می نوشت و تاپیک را تا حد ممکن تا پایان دنبال می کرد. حتی اگر ظرفیت کاری هر کارشناس یک تاپیک در ماه باشه ولی حداقل یک نفر تا پایان همراهی شده و بقیه اعضای تالار هم با خوندن اون تاپیک و نظرات کارشناس، استفاده می برند.

    7- نظر راجع به افراد زیر:

    باغبان خیلی مهربون. بار احساسی زیادی توی پستهاشون می بینم.

    محمد 93 طنزهای خوبی می نوشت.

    مصباح الهدی حساسیت زیاد و تفاوت اولویتهای خودش و خانواده اش باعث شده در مساله انتخاب همسر خیلی تحت فشار باشه و نتونه تصمیم بگیره. امیدوارم به زودی خبر ازدواجش را در تالار بخونیم

    گیسوکمند باهوش و با پشتکار و مسئولیت پذیر

    محمدرضا 164 نمی دونم چرا برای ازدواج تعلل داره.

    هلیاجون تاپیکهاش را در مورد زندگی برادرش دیدم. مثل همه خواهرهای خوب نگران و پی گیر مشکلات برادرش هست. انشالله که مشکلشون به بهترین شکل حل بشه.

    عشق افرین دختری عاقل و مغرور

    خاله قزی کاش بقیه آقایون هم اینقدر برای داشتن خانواده سالم و درک اعضای خانواده شون دقت و تلاش و مطالعه می کردن و وقت می ذاشتن.


    مادم کوری از زندگی شخصیش اطلاعی ندارم. موفقیت کاریش ...

    نوبل خودش یا جایزه اش؟

    علی دایی در حد بازیهای تیم ملی و ... فوتبال می بینم. نمی دونم.

    8.چرا اموجی بیتفاوت استفاده کردین؟ اون روزا یه کم زده بودم به بی تفاوتی تا راحت تر بگذره. بعد دیگه عوضش نکردم. همیشه که بی تفاوت نیستم

    9. چرا در صندلی داغ شرکت کردین؟ سردم بود.

    ممنون
    خواهش می کنم. ممنون از شما.


    پ.ن: خانوم شیدا اگر در نوبت شما این موارد مطرح میشه، به دل نگیرید، تاپیک در حاشیه، به انجمنی رفته که کمرنگ ها نمیتونن نظر بگذارند..
    به دل بگیرم هم فرقی نمی کنه. شما که رعایت نمی کنید پس من سعی می کنم به دل نگیرم
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  8. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 30 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 29 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), هلیاجون (یکشنبه 02 اسفند 94), باغبان (جمعه 30 بهمن 94)

  9. #435
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    سلام بر آقای خاله قزی و خانواده محترم

    [QUOTE=khaleghezey;406001]درود بانو شیدا گرامی

    هروقت اسم شما رو میبینم اولین چیز منطقی بودنتون جلب توجه میکنه و کنترل بر روی احساسات و هیجانات عادی در مواقع مهم و استرس زا تا کجاش درسته نمیدونم ولی حدس من اینه

    چه کتابهایی مطالعه میکنین؟ اگه اینترنت بذاره !! بیشتر کتابهای درسی و کاریم را می خونم. مدتیه کتاب"زبان بدن" را دارم می خونم. اما نه با سرعت دلخواه ...

    به چه مباحثی علاقه مندید؟ ریاضیات و روانشناسی مخصوصا بحث رفتار متقابل

    به نظر شما بهترین گزینه برای افزایش اطلاعات و تثبیت آنها چه میتواند باشد؟ مطالعه و نکته برداری برای افزایش اطلاعات
    یافتن مصداقهای بیرونی و کاربردی کردنش برای تثبیت اون.


    تا حالا کسی را کتک زدید ؟ کتک کاری های بچگی را اگه حساب کنیم .... هم زدم و هم خوردم.

    از چه رنگی خوشت میاد؟ رنگهای شاد.

    تا حالا شده از انجام دادن کاری خیلی پشیمون بشی؟ چی بوده اون کار
    بله. یکی از مهم ترینهاش رابطه ای که نباید شروع می شد. از اول اشتباه بودنش مشخص بود.


    3 تا از بهترین لذتهای زندگیتو بگو؟ 1- آب 2- آب 3-آب ...

    جدای از شوخی:

    خانواده ی خوب
    آب
    کار کردن ... وقتی یه کاری تموم می شه و حس خوبی داره. حتی اگه حل کردن یه مساله درسی باشه

    اگه کسی از نجابت تو سوئ استفاده کنه و حقتو بخوره چه جوری باهاش برخورد میکنی؟ معمولا بهش می گم ( با عصبانیت )
    فکر می کنم تو درک آدمها تو این موقعیت یه کم ضعیفم.
    کم کم دارم می فهمم که آدمها را باید بیشتر درک کرد. اگه کاری برخلاف میل و انتظار من می کنند دلیل بد بودن اون نیست. فقط با من جور نیست. همین.
    اینطوری راحت تر می تونم ببخشم و بگذرم.
    ولی تصمیم نهاییم دور شدن از اون آدم هست.



    تا حالا شده تو دلت کسی رو نفرین کنی یا به هر دلیلی تو دلت ازش نگذری؟ یا همه رو میبخشی آره شده که توی دلم نتونم بگذرم
    ولی همونطور که تو سوال قبلی گفتم کم کم دارم به حس خوب درک کردن بقیه و بخشیدنشون می رسم.
    فکر می کنم معنیش با اون بخشیدنی که قبلا توی ذهنم بوده فرق داره
    یه جور رها کردن اون آدم و پذیرفتن رفتارهاش توی ذهنم ...
    زندگی آدمها خیلی پیچیده است. اگر نمی فهممشون فقط باید بگذرم.


    دوس داری چه شغلی داشته باشی؟ معلم مدرسه. نه به خاطر ساعت کاری یا تعطیلاتش ... به خاطر نوع کارش و بچه ها

    اگه تو زندگيت از يه نفر بخاطر خورد و تحقير كردنت كينه به دل بگيري بعدها چه جوري با اون شخص برخورد مي كني ؟ چه جوري با خودت كنار مياي ؟
    سعی می کنم اون آدم و اون موضوع را فراموش کنم.
    حتی اگر اون آدم قابل فراموشی نباشه، اون خاطره قابل فراموشی هست ...

    یه معلم زبان تو بچگیم داشتم می گفت برای این که یه لغت را یاد بگیرید باید دائم استفاده کنید. مثل جنس توی یه مغازه می مونه اگه بذاریش اون ته، روش خاک می گیره و پیدا کردنش سخت می شه. اگه دم دست باشه و دائم باهاش کار کنی، هر وقت لازمش داری سریع می بینیش. اون زمان برام مثالش خیلی جالب بود و هیچوقت یادم نرفت.

    بعدها فکر کردم برای همه خاطرات مغزمون این صدق می کنه. خاطره ای که دائم برای خودت تکرارش نکنی می ره اون ته و خاک می خوره و گم می شه. فقط باید نیاریش دم دست. بذار بره اون ته مه ها گم بشه ...



    چه كسي بهترين كمك رو توي زندگيتون به شما كرده توی زمانهای مختلف آدمهای مختلف. من هیچوقت نتونستم با صفت برترین ( بیشترین، بهترین، مهم ترین ...) کنار بیام. بهترین های زیادی تو زندگیم بوده ... شاید به نظر خیلی کلیشه ای بیاد ولی خیلی از آدمهایی که به من بدی کردند هم به نوعی کمک کردن به زندگیم.

    بدون اغراق و تعارف سایت همدردی برای شناخت من از خودم و آدمهای اطرافم نقطه ی شروع خوبی بود.

    فعلا همیناست.

    متشکر. امیدوارم کلا همینا باشه
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 29 بهمن 94 در ساعت 23:27

  10. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 30 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (پنجشنبه 29 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), هلیاجون (یکشنبه 02 اسفند 94), باغبان (جمعه 30 بهمن 94)

  11. #436
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها

    شیدا خانم ، ممنون از شما
    خواهش می کنم. ممنون از شما که وقت می ذارید سوالهای سخت سخت می پرسید

    15 ) اگر فرشته ها به شما دو بال بدند که بتونید پرواز کنید ، به کجاها پرواز می کنید ؟ بالای اقیانوسها ... کوه ها ... جنگلها ... همه دنیا ...

    مثلا دوست دارید به کودکی خوتان پرواز کنید ؟ منظورتون زمان بود؟ نه مکان؟ بله.

    اگر پرواز کردید دوست دارید چه طوری بنویسید دفتر زندگیتون را ؟
    خیلی چیزها را دوست دارم که متفاوت باشه از اون چیزی که تجربه کردم. ولی ... نمی شه که.
    امروز خودتان را قبول دارید؟
    بله. هفتاد هشتاد درصد
    فکر می کنم اون بیست سی درصد واقعا دست من نبوده.


    16 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟ توی یه سوال دیگه جواب دادم. آرامش و رضایت درونی.
    اگر بهش نرسید مهمه ؟ بله. مهمه.

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟ به نظرم اینها همراهان ما برای رسیدن به هدفمون هستند. لغتی که شاید درست نباشه استفاده اش ... وسیله برای رسیدن به اون هدف هستند. بعضیهاش مهم تره، بعضیهاش اهمیت یا نقشش کمتره، بعضیهاش روی هم اثر داره. اگر متغیر وابسته شما فلسفه زندگی باشه، متغیر های مستقل تاثیر گذار روش هر کدوم ضرایب متفاوتی دارند و گاهی روی هم اثر متقابل دارند


    یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟


    17 ) سهراب سپری :

    چترها را باید بست
    زیر باران باید رفت
    فکر را ، خاطره را زیر باران باید برد
    با همه مردم شهر زیر باران باید رفت
    دوست را زیر باران باید دید
    عشق را زیر باران باید جست
    زیر باران باید : بازی کرد – چیز نوشت – حرف زد


    سهراب سپهری میگه باید برید زیر بارون !
    چه طوری زیر باران بریم ؟
    آخه بارون آدم را خیس می کنه !


    زندگی شما این جوریه ؟
    شما از باران نمی ترسید ؟
    من خیلی بارون را دوست دارم. چرخه ی آب در طبیعت ...
    توی یه شهر بارونی زندگی می کنم. اما هیچوقت چتر نداشتم ...


    18 ) ان شالله 200 ساله بشی شیدا خانم ! - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟ اگر قدرت بدنیم خیلی کم نشه بله.
    اگر خودم نتونم از پس کارهای شخصی و زندگیم بربیام ... دوست ندارم.



    19 ) اگر 20 ملیارد پول داشتی چی کار می کردی ؟
    باهاش زندگی می کردم. چیکار می کردم؟

    سرمایه گذاری و کارآفرینی
    کمک به بچه های بیمار فقیر ... دیدن بچه هایی که بخاطر فقر از بیماری رنج بیشتری می برن خیلی سخته.
    کمک به تشکیل و گسترش مراکزی برای آموزش و حمایت سلامت روانی خانواده

    20 ) نظر شما در مورد عکس زیر :



    مهربون بودن بد نیست. اما منحرف کردن ذهن با این فکر که شاید آخرین باره را قبول ندارم .
    اونوقت ما همیشه باید مهربون باشیم، هیچوقت عصبانی نشیم، هیچوقت اعتراض نکنیم، هیچوقت حقمون را نخوایم، هیچوقت انتظارمون را بیان نکنیم ... چون شاید آخرین باره !؟ اگه آخرین بار نبود و طرف برگشت که باز اذیت کنه چیکار کنم؟ باز بگم ایشالا که آخرین باره ... این دفعه ایشالا تصادف می کنه


    ممنون .

    ممنون از شما
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : پنجشنبه 29 بهمن 94 در ساعت 23:58

  12. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 30 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), mohamad.reza164 (جمعه 30 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), هلیاجون (یکشنبه 02 اسفند 94), باغبان (جمعه 30 بهمن 94)

  13. #437
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    شیدا خانم ، ممنون .


    ممنون بابت وقتی که گذاشتید

    دل نوشته های شما خیلی آموزنده بود

    حرف هایی که از دل بیرون می یاد ، خیلی آرامش بخشه

    یاد گرفتن از شما و دیگر دوستان ، سعادت بزرگی ست .



    رویای شما این بود که برید یه روستای سرسبز و زیبا یه خانم معلم بشید ؟ درسته ؟

    من اینو جایی نخوندم !


    .....................

    در مورد تست روانشناسی در پست 418


    در زندگی شما ، عشق و خانواده خیلی مهمه ( انتخاب حیوان اسب - هتل ) - البته امضای شما هم همین هست ( امضای زیبایی دارید )

    به دنبال زندگی آروم و امن هستید ( انتخاب درب )

    به دوستان صمیمیتان اعتقاد دارید - اعتماد دارید و یا در جستجوی چنین شخصی هستید !

    ماجراجویی را دوست دارید ( اندازه اتاق - که شما فرمودید به بزرگی یه اقیانوس آرام )

    فرد منطقی ای هستید ( رنگ سفید )

    فرد منصفی ای هستید ( انتخاب میز مربع )

    میوه ها نشانگر این هستند که شما به دنبال چه نوع دوستانی می گردید میوه های بزرگتر نشانگر این هستند که نمود فیزیکی و ظاهری برای شما بیشتر اهمیت دارد
    و میوه های کوچکتر به معنی این هستند که شخصیت افراد برای شما مهم است.

    آخه شما سیب را انتخاب کردید - سیب بین هندونه و گیلاس هست
    تفسیرش با شما !
    ( فکر کنم شما ، شخصیت و رفتار بیشتر برای شما مهم باشه )

    و از طرفی شما نکات منفی دوستانتان برای شما آزار هنده هست ! ( انتخاب که شما کردید برای کندن خرابی میوه و خوردن قسمت سالم )


    به قول خودتون : مرسی .

    .......................................


    شیدا خانم ، می خوام به شما یه یادگاری بدیم

    این گل را از طرف تمام بچه های همدردی تقدیم شما می کنم








    ...................................

    شیدا خانم :


    ملالی نیست ،،،،

    جز گم شدنم در زندگی

    که مردم به آن شادمانی می گویند !


    با این همه عمری اگر باقی موند،،،

    طوری از زندگی می گذرم

    که همیشه شادمان باشم


    برام دعا کن .

    یا حق .



    ............................

    نوبت صندلی داغ خانم یاس پاییزی هست :

    11/30 ....12/2


    ​​

  14. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 30 بهمن 94), miss seven (جمعه 30 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 08 شهریور 96), شیدا. (جمعه 30 بهمن 94)

  15. #438
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    با سلام به تمام دوستان مخصوصا اهالی این محله

    آقای باغبان ممنون از زمانی که در نظر گرفتید.

    حتما شرکت خواهم کرد از اونجاییکه آخر نوبت وخارج از برنامه به من راه دادید هر چند نفر هم که بخواهند می تونند شریک بشوند.

    - - - Updated - - -

    با سلام به تمام دوستان مخصوصا اهالی این محله

    آقای باغبان ممنون از زمانی که در نظر گرفتید.

    حتما شرکت خواهم کرد از اونجاییکه آخر نوبت وخارج از برنامه به من راه دادید هر چند نفر هم که بخواهند می تونند شریک بشوند.

  16. 2 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 30 بهمن 94), باغبان (جمعه 30 بهمن 94)

  17. #439
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام خانم یاس پاییزی گرامی

    بریم سراغ سئوال ها :



    1) تعریف زندگی از نگاه شما ؟

    1.1) بزرگترین مبارزه زندگی شما ؟

    1.2) اگر آزادی را شکستن غل و زنجیرهای دست و پا گیر تفسیر کنیم ، بیشتر مردم آزادند ! ولی اگر آزادی را زیستن در بعد معنوی تفسیر کنیم ، شاید خیلی ها آزاد نباشند – شما آزادگی را در چی تعریف می کنید؟

    1.3 ) برای تولدی دیگر ، باید از قید و بند گذشته رهایی یابیم و بدون قضاوت و محکوم کردن، به اکنون شگفت انگیز بنگریم ، نظر شما در این مورد ؟

    1.4) با افرادی که شما را عصبانی می کنند ، چه برخوردی می کنید ؟

    1.5) کمال گرایی خوب هست یا بد ؟ چرا ؟

    1.6) پیشنهاد شما در مورد شاد زیستن و شاد بودن ؟ شما شاد زیستن را در چی تعریف می کنید ؟

    1.7 ) دنیا برای شما چه رنگیه ؟ اگر مداد رنگی داشتی که باهاش دنیا را رنگ می کردی ، چه رنگی استفاده می کردی ؟

    1.8 ) دوست داری احساس محور باشی یا منطق محور؟

    1.9 ) همه ی ما باید مسیر زندگیمون را طی کنیم ! - کوله پشتی زندگیت را سبک برداشتی یا سنگین ؟

    1.10) بهترین ویژگیهای یه کار آفرین به نظر شما ؟

    .................................................. ............


    2) با کلمات زیر یه قصه تعریف کنید :

    شنگول و منگول – آقا گرگه - تالار همدردی



    2.1 ) اولین چیزی که به ذهنتان میرسه :

    تالار همدردی :
    صندلی داغ :
    نقاشی :
    جنگ :
    سیاست :
    فداکاری :
    بچه های مهد کودک:

    آشپزی :
    یه روز بارانی :
    قرن 21 :
    مرگ :
    MBA :



    2.2 ) رنگ/غذا/هنرمند/ورزشکار/کارتون/فیلم/کتاب/شهر/ماشین/ مورد علاقه تون؟



    .................................................. ...


    نظرتون در مورد عکس های زیر :













    ..............................................

    4 ) آیا داستان شکل زیر حقیقت دارد ؟ ( محمد 93 و باغبان )






    ............................................



    ممنون .


    ​​

  18. 2 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    miss seven (جمعه 30 بهمن 94), یاس پاییزی (یکشنبه 02 اسفند 94)

  19. #440
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 تیر 05 [ 00:03]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    215
    امتیاز
    15,085
    سطح
    79
    Points: 15,085, Level: 79
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 265
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,423

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    57
    Array
    سلام جناب باغبان
    از لطف شما و اختصاص وقت برای شرکت من در صندلی داغ واقعا ممنونم ولی از اونجا که ادامه پیدا کردن صندلی داغ زیاد دلخواه مدیران تالار نیست و از طرفی با شرکت کردن چند نفر به صورت همزمان کیفیت صندلی داغ زیاد مطلوب نخواهد شد، من ترجیح میدم که در این دوره صندلی داغ در خدمت دوستان نباشم و تاریخی که فرمودید به بقیه کاربرانی که اعلام کردید اختصاص پیدا کنه.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  20. 2 کاربر از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده اند .

    miss seven (شنبه 01 اسفند 94), یاس پاییزی (شنبه 01 اسفند 94)


 
صفحه 44 از 50 نخستنخست ... 414243435363738394041424344454647484950 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:24 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.