سلام خانوم شیدا
سنتون؟
شاغل هستین یا خانه دار؟
چه چیزی شمارو بیش از حد عصبانی میکنه؟
چی شمارو خیلی خوشحال میکنه؟
چه غذایی رو دوست دارین؟
اولین چیزی که به فرزنتون یاد میدین چیه؟
بارز ترین ویژگیتون از نظر خودتون چیه؟
بهترین فیلمی که دیدین؟
چه نوع اهنگی دوست دارین؟
خواننده مرد علاقتون؟
اهنگ های مورد علاقتون؟
یه بیت شعر از خودتون بگین؟
پیشنهاد شما در مورد کنترل احساسات چیه؟
آشپزیتون خوبه ؟ چه غذایی را بهتر از همه ، درست می کنید ؟
يه جمله در مورد زادگاهتون:
اولین چیزی که به ذهنتون میرسه :
اقایی مدیر
خانم بالهای صداقت
خانم گیسو کمند
خانم فرشته اردیبهشت
خانم شیدا
رانندگی خانوم ها
اولین بار کی اومدین همدردی؟ دلیلش چی بود؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)