به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 مرداد 95 [ 19:28]
    تاریخ عضویت
    1394-11-25
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    184
    سطح
    3
    Points: 184, Level: 3
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    17

    تشکرشده 9 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط سرشار نمایش پست ها
    سلام بله ، چرا که نه؟ ... درسته که کمتر از سه ماه به کنکور سراسری زمان باقیست و رقیبان شما در حال حاضر در مرحله پایانی یعی دوره و مرور دروس یا کتب خوانده شده به سر میبرند... اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد، ماهی رو هر موقع که از آب بگیرید تازه است. اگر بخواهم یک تخمین درست و قابل قبول در مورد زمان باقی مانده به کنکور ارشد زده باشم ، هنوز دو سوم زمان ( از نظر بازدهی ) باقی است و با یک برنامه ریزی صحیح و اصولی میشه در بهترین دانشگاه های دولتی شهرستان پذیرش گرفت... فقط کافیه به حرفایی که در پستهای بعدی خودم به شما میزنم عمل کنید ، اونوقت میبینید که کار چندان دشواری هم نیست. الان هم به دلیل محدودیت پست(سه ارسال در روز) به جای پاسخگویی به بنده ،‌ دو یا سه تایم یک و نیم ساعته درسی را در برنامه امشب خود بگنجانید تا در اسرع وقت پست بعدی خودم رو خدمتتون ارسال کنم. ممنون و متشکر
    سلام دوست عزیز مرسی با حرفاتون امیدوارم کردید الان پر استرسم و خیلی سردرگم ُ اینکه چطور بخونم از کجا شروع کنم تموم میکنم یا نه و هزار تا علامت سوال که رو سرم میچرخه اینکه چقدر برنامه ریختم با آرامش برای کنکور بخونم و وقت بذارم و با رتبه عالی قبول شم اما الان با یه زمان کم و حجم بالای درسی و استرس و اضطراب زیاد مواجه شدم می دونم فکر گذشته چیزی رو عوض نمیکنه اما تا وقتی برنامه جامع نداشته باشم و قطعی به شروع به خوندن نکنم حالم همینه یه چیزی راجع به خودم بگم اینکه فوق العاده آدم با برنامه ای هستم تقریبا هیییچ کاری تو زندگیم بدون برنامه نیست چه برسه به درس خوندن و الان یه برنامه ریزی خوب میخوام یه اطمینان که اگه اون برنامه عملی شه قبولم که دراین صورت همه جوره مایه می ذارم تا برنامه م عملی شه اعتماد به نفس خوبی دارم همیشه اگه جایی حتی یه نفر پذیرش داشته باشه میگم اون منم اما این همیشه در صورتی بوده که تلاش هم کرده باشم کسی نیستم که هم تلاش کنم هم فاز منفی بدم ُ خلاصه ش اینه یه برنامه میخوام که بعدش با جون و دل بهش عمل کنم دوست عزیز اشتباه برداشت نشه نمیخوام زحمت برنامه ریزی بهت بدم راستش از حرفات متوجه شدم تا اونجایی که میتونی کمک و راهنماییم میکنی و از اون موقع 10 ها بار صفحه رو رفرش کردم و منتظر ادامه صحبتت هستم والبته در کنارش زبان هم میخوندم خواستم به حرفت گوش کنم و منتظر پاسخت بمونم اما استرس امونم نداد و مجبور شدم برای آروم شدنم پاسخ بدم ببخشید .. خیلی ممنونم از لطفت و وقتی که گذاشتی

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahsa_rad تشکرکرده است .

    سرشار (یکشنبه 25 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 فروردین 93, 08:09
  2. از دست دادن انگیزه برای ازدواج و شروع زندگی
    توسط samanft در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 اسفند 92, 18:43
  3. راهنمایی در زمینه انتخاب موضوع پروژه ارشد رشته کامپیوتر
    توسط masom در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 22:56

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.