سلام دوستان جدید و قدیم...
دلم براتون خیلی تنگ شده.شیدا جون ،فرشته اردیبهشت و صبوری و اقای خاله قزی......
اگه بخوام از وضعیت فعلیم بگم خداروشکر زندگی بسیار خوبی با همسری که بابتش از خداوند شاکرم دارم
دوست عزیزی که تاپیک زدید منو دعوا نکنیا
دوست عزیز چرا از بیان اینکه قصد ازدواج دارید شرمسار هستین .چند سالتون هست؟وضعیت شغلی و تحصیلیتون؟







شیدا جون ،فرشته اردیبهشت و صبوری و اقای خاله قزی......
پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)