سلامfaezeh-66عزیز،فکر میکنم توی این تاپیک به مشکل gabriana جان پرداخته بشه ،در مورد من مشکلاتی که وجود داره راستش راه حلی وجود نداره ،نمیدونم شایدم یه تاپیک باز کردم
هدفم از نوشته هام این بود که درسته که نیاز به ازدواج وجود داره ولی خب من خیلی نیازها دارم که رفع نشده و چیزایی هم که داشتم از دستم رفته ،امنیت ارامش احترام ازدواج این ها رو ندارم یا این که در سطح خیلی پایین تری
اینکه بعضی اوقات تو رفع نشدن نیازها خودتم تقصیری نداری ،اوضاع به نفع تو نمیچرخه ،البته امیدوارم اینجور نباشه و در مورد شما زندگی مطابق میلتون باشه
هر کس در مورد خودش اینو بهتر میدونه چه تغییری بیشتر لازم داره یا اینکه تغییرات انچنانی لازم نداره و گاهی اوقاتم شانس باید باهات یار باشه.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)