بقول عادل فردوسی پور
اجازه هست سرم رو بکوووبم به این میز 

دو دقیقه دختر آرام و ساکت یکجا بشین ببین میتونی انجامش بدی.باز من پست گذاشتم شما توی یکساعت 2تا پست رد جوابش گذاشتی!! خدایی شوهرت چی میکشه از دست تو اخه؟
یک کلمه فقط شما لطف کن از این به بعد : زن باش
برگرد مقاله همدلی کردن را بخوان با دقت بخوان دیگه هم پست نمیزاری خووب نبینم بعد این نوشته من باز جواب بدیااااااااااااا
یک کاغذ بردار شروع کن به تمرین کردن:
سمت راست اتفاق افتاده ستون وسط کاری که انجام دادی و سمت چپ هم رفتار و گفتار درست رو بنویس
مقاله استقبال از شوهر را بخوان.توی بحث ها دنبال این نباش که برنده باشی یا بازنده یا اینکه بشینی توضیح بدی سعی کن قلق شوهرت را متوجه بشی هرکاری را باید از مسیر خودش انجام داد.
با سپاس از افراخانوم گرامی
دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
علاقه مندی ها (Bookmarks)