به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 36 از 50 نخستنخست ... 616262728293031323334353637383940414243444546 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 351 تا 360 , از مجموع 492
  1. #351
    مدیران انجمن آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلامی به زیباییِ ، ستاره ها


    1) محیط مجازی رو دوست دارید یا محیط زندگی واقعی - و دلیلش ؟

    1.1 ) برداشت شما از زندگی چی هستش ؟

    1.2 ) دوس دارید به کدوم سال از زندگیتون برگردید؟

    1.3 ) از آینده چه تصویری دارید؟

    1.4 ) میشه کسی به خودش دروغ بگه؟ اگر آره تا حالا به خودتان دروغ گفتید ؟

    1.5 ) غمگین ترین روز زندگیتون کی بود؟ چه اتفاقی افتاد؟

    1.6 ) قشنگترین تجربه زندگیت؟

    1.7 ) وقتایی که دلت میگیره چیکار میکنی؟

    1.8 ) کسی رو تو زندگی داری که راحت باهاش دردو دل کنی؟

    1.9 ) فاصله بین خنده و گریه چقدره؟

    1.10 ) اگر یک دقیقه وقت داشته باشي با بهترین دوستت یا عزیزترین فرد زندگیتون براي هميشه خداحافظي كني چي ميگي؟


    ......................................




    2 ) از این سه جونور محترم ؛ کدام یک را حاضرید در دستانتان بگیرید و نوازش کنید :

    (سوسک – موش – مارمولک )




    2.1 ) اگر اغراق داشته باشیم و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )


    * یه مارمولک از کنار شما رد میشه و بهترین دوست شما را مسخره میکنه :

    * یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم :

    * یه کروکودیل می یاد و به شما مگه بیا با هم دردو دل کنیم :

    * یه رویاه می یاد میگه زود به من بگو مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟
    * داری از کوچه رد میشه ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنی ؟ مرسی ؟

    .................................................. ....



    3 ) من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )


    (( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))



    3.1 ) شما احساس محور هستید یا منطق محور ؟ کدومش بهتره ؟ چرا ؟


    3.2 ) ویژگیهای یه مرد واقعی از نظر شما ؟



    3.3 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟
    اگر بهش نرسید مهمه ؟

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟ یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟




    3.4 ) سرزمین رویاهای شما کجاست ؟


    3.5 ) ان شالله 150 ساله بشی خانم 7 - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟


    ....................................


    4 ) اولین چیزی که به ذهنتان میرسه :


    نقاشی

    قلم نوری :

    شرکت انیمیشن سازی پیکسار

    جلوه های ویژه سینمایی :

    منیت و غرور :

    مریخ :

    قرمه سبزی :

    مادر :

    اول ایتدایی :

    خداحافظی :

    تالار همدردی :

    شبکه های اجتماعی :


    .................................................. .



    5 ) به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی :
    * احساسی بودن :
    *ولخرجی :
    *شادی :
    * پشتکار و تلاش :
    * کنترل خشم :
    *قاطعیت :
    * نظم :


    .................................


    6 ) شعر زیر را تکمیل کنید :

    باغبان از این دنیا چی می خواد !؟
    دو تا بال برای پرواز
    برم تا روز تولد
    برم پیش بچه هایی که یه لقمه نون ندارنند
    که یه شب با یه دل سیر
    چشماشونو رو هم بزارنند

    برم بهشون بگم
    گریه بس که بهتر اومد



    خانم 7 چی می خواد ؟



    .....................................


    ممنون از اینکه وقتی می زارید و به سئوالات پاسخ می دید

    متشکرم

    یا حق .


    - - - Updated - - -



    سلامی به زیباییِ ، ستاره ها


    1) محیط مجازی رو دوست دارید یا محیط زندگی واقعی - و دلیلش ؟

    1.1 ) برداشت شما از زندگی چی هستش ؟

    1.2 ) دوس دارید به کدوم سال از زندگیتون برگردید؟

    1.3 ) از آینده چه تصویری دارید؟

    1.4 ) میشه کسی به خودش دروغ بگه؟ اگر آره تا حالا به خودتان دروغ گفتید ؟

    1.5 ) غمگین ترین روز زندگیتون کی بود؟ چه اتفاقی افتاد؟

    1.6 ) قشنگترین تجربه زندگیت؟

    1.7 ) وقتایی که دلت میگیره چیکار میکنی؟

    1.8 ) کسی رو تو زندگی داری که راحت باهاش دردو دل کنی؟

    1.9 ) فاصله بین خنده و گریه چقدره؟

    1.10 ) اگر یک دقیقه وقت داشته باشي با بهترین دوستت یا عزیزترین فرد زندگیتون براي هميشه خداحافظي كني چي ميگي؟


    ......................................




    2 ) از این سه جونور محترم ؛ کدام یک را حاضرید در دستانتان بگیرید و نوازش کنید :

    (سوسک – موش – مارمولک )




    2.1 ) اگر اغراق داشته باشیم و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )


    * یه مارمولک از کنار شما رد میشه و بهترین دوست شما را مسخره میکنه :

    * یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم :

    * یه کروکودیل می یاد و به شما مگه بیا با هم دردو دل کنیم :

    * یه رویاه می یاد میگه زود به من بگو مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟
    * داری از کوچه رد میشه ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنی ؟ مرسی ؟

    .................................................. ....



    3 ) من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )


    (( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))



    3.1 ) شما احساس محور هستید یا منطق محور ؟ کدومش بهتره ؟ چرا ؟


    3.2 ) ویژگیهای یه مرد واقعی از نظر شما ؟



    3.3 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟
    اگر بهش نرسید مهمه ؟

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟ یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟




    3.4 ) سرزمین رویاهای شما کجاست ؟


    3.5 ) ان شالله 150 ساله بشی خانم 7 - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟


    ....................................


    4 ) اولین چیزی که به ذهنتان میرسه :


    نقاشی

    قلم نوری :

    شرکت انیمیشن سازی پیکسار

    جلوه های ویژه سینمایی :

    منیت و غرور :

    مریخ :

    قرمه سبزی :

    مادر :

    اول ایتدایی :

    خداحافظی :

    تالار همدردی :

    شبکه های اجتماعی :


    .................................................. .



    5 ) به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی :
    * احساسی بودن :
    *ولخرجی :
    *شادی :
    * پشتکار و تلاش :
    * کنترل خشم :
    *قاطعیت :
    * نظم :


    .................................


    6 ) شعر زیر را تکمیل کنید :

    باغبان از این دنیا چی می خواد !؟
    دو تا بال برای پرواز
    برم تا روز تولد
    برم پیش بچه هایی که یه لقمه نون ندارنند
    که یه شب با یه دل سیر
    چشماشونو رو هم بزارنند

    برم بهشون بگم
    گریه بس که بهتر اومد



    خانم 7 چی می خواد ؟



    .....................................


    ممنون از اینکه وقتی می زارید و به سئوالات پاسخ می دید

    متشکرم

    یا حق .


    ​​

  2. 4 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 12 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), عشق آفرین (سه شنبه 13 بهمن 94)

  3. #352
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط « 7 » نمایش پست ها
    ممنون از سؤالات خوبتون
    سلام میخوام بدونم حالاکه تایپیکو خوندی نظرتو بگو دربارم
    منم کنجکاو شدم خخخ

  4. 2 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    miss seven (دوشنبه 12 بهمن 94), mohamad.reza164 (دوشنبه 12 بهمن 94)

  5. #353
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط zzzz نمایش پست ها
    سلام میخوام بدونم حالاکه تایپیکو خوندی نظرتو بگو دربارم
    منم کنجکاو شدم خخخ

    سلام خانوم zzzz من نظرم رو در مورد شما در تاپیک در حاشیه گذاشتم و از باقی دوستان که میخواهن در مورد دوستان شرکت کننده نظر بدهند، خواهشمندم که در تاپیک در حاشیه اعلام کنند.


    نوبت خانوم هفت هست و صرفا باید سوال جواب بشه تا تاپیک به حاشیه نرود!


    ممنون از همراهی همتون


  6. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 12 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), zzzz (دوشنبه 12 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 13 بهمن 94)

  7. #354
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 02 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-2-06
    نوشته ها
    339
    امتیاز
    15,253
    سطح
    79
    Points: 15,253, Level: 79
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 97
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    700

    تشکرشده 557 در 227 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام خانم 7 منم چنتا سوال دارم

    رشته تحصیلیت؟
    قدت؟
    وزنت؟
    تیپت چجوریه؟
    مانتویی یا چادری؟
    رنگ چشمت؟خخخخ
    عینک میزنی یانه؟
    شاغلی یانه؟
    اول اینارو بگو تا اشنا شیم بعد بقیه سوالا

  8. 4 کاربر از پست مفید zzzz تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (دوشنبه 12 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 13 بهمن 94)

  9. #355
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    ***سؤالات خانم شمیم الزهرا***


    سلام خانم ٧ عزيز احوال شما؟؟؟

    «سلام خانم شمیم الزهرا عزیز خداروشکر خوبم و ممنونم از احوال پرسیتون»

    با اجازه من بدون خوندن سوالات قبلي دوستان سوال ميپرسم!!

    خواهش میکنم بفرمایید...


    ١. شما مجردين يا متاهل و چند سالتونه؟
    مجردم و همیشه 14 سالمه

    ٢.چي شد عضو همدردي شدين؟

    دلیل خاصی نبود... مطالب سایت رو دوست داشتم.

    ٣.منو ميشناسين؟ نظرتونو دربارم ميگين؟

    شناختی راجع به شما ندارم ولی از نوشته هاتون متوجه درستکاری و پشتکارتون شدم.

    ٣.بيشتر سايت همدردي به درد چه قشري ميخوره؟يعني بيشتر ميتونه كمكشون كنه؟

    سایت خوبیه چون مطالبش میتونه افراد مجرد رو در انتخاب صحیح مسیر زندگیشون آگاه کنه چون بالأخره تجربیاتی توسط دیگران بیان میشه و میتونه خیلی به درد بخوره.
    همینطور افراد متأهل هم که در زندگی مشترک ممکنه دچار مشکل بشوند میتوانند از راهنمایی های خوب این سایت بهره ببرند.


    ٤.به نظر شما چرا كودكان اين دوره زمونه اينقدر پررو شدن؟جواب بزرگترارو ميدن و گستاخ شدن؟

    خوب یکی از عوامل مهم، تربیت خانوادگی و محیطی هست که کودک در اون بزرگ میشه و اینکه بعضی از والدین طریق درست و مناسب رفتار با کودکانشون رو نمی دانند .


    ٥.اگه مجرد هستين بفرمايين مهمترين ملاكاي ازدواجتون چيه؟ و از چه ملاكايي حاضرين كوتاه بياين؟

    ایمان و اخلاق خوب... کاری بودن و همینطور آرامش شخص ... خوش چهره بودن

    ٦.چه خصلت بدي در همسر آيندتون باشه نميتونيم تحمل كنين؟ و چه خصلت بدي رو ميتونين تحمل كنين؟

    اینکه با خانم ها بگه و بخنده رو اصلا نمیتونم تحمل کنم... فعلا تا همین حد میدونم که به این مورد بسیار اهمیت میدم

    ٧.بهترين روش براي ازدواج چيه و چطور و چرا؟؟؟؟!!!!

    من ازدواج سنتی رو دوست دارم چون بزرگتر های خانواده در جریان هستند و بی شک با شناخت صحیح میتونه منجر به ازدواج موفق بشه.

    ٨.اگه بخواين ساكن هرجاي دنيا كه دلتون ميخواد بشين كجارو انتخاب ميكنين؟

    همینجا که هستم خوبه .

    ٩.به نظر شما چند درصد آقايون قبل ازدواج رابطه دوستي داشتن؟ ايا شما براتون مهمه كه همسر آيندتون قبلا دوست دختر داشته؟

    سه حالت برای آقایون وجود داره:
    1- با حیا هستند و دوست دختر ندارند
    2- دوست دختر دارند
    3 - دوست دختر ندارند ولی رابطه ی خیلی خوبی با همه ی دختر ها دارند.

    به نظرم بیشتر در دسته ی سوم قرار میگیرند...
    و برای من بسیار مهمه که همسر آیندم حالت اول باشه.


    ١٠.به نظر شما بچه ميتونه باعث مستحكمتر شدن زندگي مشترك بشه؟لطفا توضيح بدين

    فکر کنم گاهی این باور غلط برای زوجینی که در زندگی مشترک دچار مشکل هستند وجود داشته باشه که اگه بچه بیاد خیلی خوبه ولی نه تنها به نظرم مشکل رو حل نمیکنه بلکه بچه هم در طول این زندگی آسیب میبینه... از این جهت این موضوع گفته شده که پایبندی به خانه و خانواده بیشتر بشه.

    ١١.ايا اموزش هاي اعتقادي بايد به بچه داده بشه؟اگه بله از چه سني و به چه شكل؟

    بله اگه از طریق صحیح توسط والدین انجام بشه خوبه... پدر و مادر الگو های مهمی برای فرزندانشون هستند و عمل و رفتارشون تأثیر زیادی روی بچه هاشون داره ... باید پیش از به تکلیف رسیدن زمینه ی مناسبی برای پذیرش ایجاد شده باشه.

    ١٢.براي ارتباط با خدا بهترين راهي كه شما استفاده ميكنين چيه؟

    تو خلوت با خدا صحبت میکنم... نماز خواندن با حضور قلب بهترین راه ارتباط.

    ١٣.اگر روزي خدايي نكرده متوجه بشين دخترتون با پسري در ارتباطه چيكار ميكنين؟ اگه پسرتون باشه چي؟ فرقي قائل ميشين؟با توضيح لطفا

    سعی میکنم بتونم با صحبت متقاعدشون بکنم که این راه درستی نیست و بیشترین ضربه رو خودشون هستند که میخورند... هیچ فرقی قائل نمیشم

    ١٤.اگه بهتون الهام بشه كه سه تا از دعاهاتون مستجاب ميشه شما چه دعاهايي ميكنين؟

    تو دلم دعا کردم.

    ١٥.ايا حاضرين با كسي جاتون عوض بشه؟با چه كسي و توضيح بدين چرا و اون فرد چه ويژگي هايي داره؟

    نه

    پيشاپيش از صبر و حوصلتون بابت خوندن سوالاتم و پاسخ هاي كاملتون بسيار متشكرم

    من هم خیلی ممنونم از سؤالات خوبی که مطرح کردید


    ************************************************** ***********************

    ***سؤالات آقای باغبان***


    سلام آقای باغبان... نحوه ی شماره گذاری سؤالاتتون خیلی جالبه .

    1) محیط مجازی رو دوست دارید یا محیط زندگی واقعی - و دلیلش ؟

    محیط زندگی واقعی... چون به محیط مجازی اعتماد نمیکنم

    1.1 ) برداشت شما از زندگی چی هستش ؟

    برداشتی ندارم

    1.2 ) دوس دارید به کدوم سال از زندگیتون برگردید؟

    هیچ سالی... من در « حال » زندگی کردن رو دوست دارم.

    1.3 ) از آینده چه تصویری دارید؟

    اگر تلاش و پشتکارم رو بیشتر کنم حتما آینده ی بسیار روشنی در انتظارم هست.

    1.4 ) میشه کسی به خودش دروغ بگه؟ اگر آره تا حالا به خودتان دروغ گفتید ؟

    خیر... هیچ وقت نتونستم به خودم دروغ بگم چون آدم واقع نگری هستم .

    1.5 ) غمگین ترین روز زندگیتون کی بود؟ چه اتفاقی افتاد؟

    بهش فکر نکردم .

    1.6 ) قشنگترین تجربه زندگیت؟

    نمیدونم ... هر اتفاق خوش آیند، حالا هرچند کوچک برای من به منزله ی قشنگترین تجربه ی زندگیه.

    1.7 ) وقتایی که دلت میگیره چیکار میکنی؟

    وقتی دلم میگیره بیشتر از همیشه فکر میکنم... زیر لب با خودم صحبت میکنم ... اگه کسی پیشم نباشه گریه هم می کنم.

    1.8 ) کسی رو تو زندگی داری که راحت باهاش دردو دل کنی؟

    نه ...

    1.9 ) فاصله بین خنده و گریه چقدره؟

    ...

    1.10 ) اگر یک دقیقه وقت داشته باشي با بهترین دوستت یا عزیزترین فرد زندگیتون براي هميشه خداحافظي كني چي ميگي؟

    اشکم در اومد آقای باغبان... بغلش میکنم و بهش میگم که خیلی دوستت دارم


    ......................................




    2 ) از این سه جونور محترم ؛ کدام یک را حاضرید در دستانتان بگیرید و نوازش کنید :

    (سوسک – موش – مارمولک )

    این چه سؤالیه الآن

    هیچکدوم


    2.1 ) اگر اغراق داشته باشیم و مثلا فرض کنیم حیوانات هم به ما می تونستند حرف بزنند به سئوالات پاسخ بدید : ( واکنش شما )


    * یه مارمولک از کنار شما رد میشه و بهترین دوست شما را مسخره میکنه : از دستش ناراحت میشم .

    * یه موش می یاد پیش شما میگه : بیا با هم پنیر بخوریم : کنارش میشینم ولی باهاش پنیر نمیخورم.

    * یه کروکودیل می یاد و به شما مگه بیا با هم دردو دل کنیم : قبول میکنم و با هم درد دل میکنیم.

    * یه رویاه می یاد میگه زود به من بگو مرغ و خروس و خرگوش کجا گیر بیارم ؟ خواهش میکنم ؟ بدجوری گشنمه ؟ میگم نمیدونم .
    * داری از کوچه رد میشه ، یه مورچه می یا ی میگه ، این دونه برنج خیلی سنگینه ! میشه کمکم کنی ؟ مرسی ؟
    کمکش میکنم .
    .................................................. ....



    3 ) من برا شما چند تا الگو رفتاری می نویسم ، میشه بر اساس اولویت خودتان مرتب کنید : ( مثلا دوست دارید اول کدام باشید ...الی آخر )


    (( ماجراجویی – سلامتی - عشق – امنیت – راحتی و آسایش - شور و شوق – قدرت – موفقعیت – رشد - تغییر – درستکاری – بهترین بودن ))

    امنیت... سلامتی... درستکاری... عشق... راحتی و آسایش... شور و شوق.... موفقیت ... رشد ....بهترین بودن .... ماجراجویی... تغییر.



    3.1 ) شما احساس محور هستید یا منطق محور ؟ کدومش بهتره ؟ چرا ؟

    خیلی احساساتی ام ولی منطقی ام ...


    3.2 ) ویژگیهای یه مرد واقعی از نظر شما ؟

    ...



    3.3 ) اگر بگیم فلسفه زندگی ، یعنی اصلی ترین هدف زندگی

    فلسفه زندگی شما چیه ؟
    زندگی کردن
    اگر بهش نرسید مهمه ؟
    بله

    به نظر شما : کار – همسر – شغل و .... اینا می تونند فلسفه زندگی باشند ؟ یا باید به چیزهای بزرگ تری فکر کنیم !!!!! ؟؟؟؟
    بله به نظرم همین چیز هاست... دنبال چیز های دور از ذهن نباشیم... زندگی همینه.


    3.4 ) سرزمین رویاهای شما کجاست ؟

    ...


    3.5 ) ان شالله 150 ساله بشی خانم 7 - دعای خوبی کردم به نظرتون ؟

    من همیشه ترس از دست دادن عزیزانم رو دارم و یکی از خواسته هام اینه که نباشم که نبودشون رو ببینم.
    ....................................


    4 ) اولین چیزی که به ذهنتان میرسه :


    نقاشی
    آرامش

    قلم نوری : -

    شرکت انیمیشن سازی پیکسار -

    جلوه های ویژه سینمایی : -

    منیت و غرور :
    ناپسند

    مریخ :
    سیاره

    قرمه سبزی :
    خوشمزه... بسیار دوست دارم .

    مادر :
    نمیتونم در قالب کلمه توصیف کنم

    اول ایتدایی :
    یاد معلمم افتادم .

    خداحافظی :
    دیدار دوباره

    تالار همدردی :
    پر از تجربه و درس های خوب برای کسی که پذیرنده باشه.

    شبکه های اجتماعی :
    دوست ندارم


    .................................................. .



    5 ) به پرسش های زیر نمره بدید به خودتان ( از 0 تا 10 )


    * مهربانی : 10
    * احساسی بودن : 10
    *ولخرجی : 10
    *شادی : 5
    * پشتکار و تلاش : 4
    * کنترل خشم : 5
    *قاطعیت : 7
    * نظم : 6


    .................................


    6 ) شعر زیر را تکمیل کنید :

    باغبان از این دنیا چی می خواد !؟
    دو تا بال برای پرواز
    برم تا روز تولد
    برم پیش بچه هایی که یه لقمه نون ندارنند
    که یه شب با یه دل سیر
    چشماشونو رو هم بزارنند

    برم بهشون بگم
    گریه بس که بهتر اومد



    خانم 7 چی می خواد ؟
    شعر نمیگم ...

    من میخوام اول از همه خودم رو خوب بشناسم...


    .....................................


    ممنون از اینکه وقتی می زارید و به سئوالات پاسخ می دید

    متشکرم

    یا حق .


    خواهش میکنم... ممنونم از سؤالات خوبتون .

    امیدوارم موفق و سربلند باشید.

    سوالاتی رو که در پاسخشون نقطه چین گذاشتم دربارشون نظری نداشتم

    ************************************************** *******************************

    سلام خانم 7 منم چنتا سوال دارم

    «سلام خانم zzzz عزیز»

    رشته تحصیلیت؟ روان شناسی
    قدت؟ 160
    وزنت؟ 70
    تیپت چجوریه؟ تیپم خوبه
    مانتویی یا چادری؟ چادری
    رنگ چشمت؟خخخخ : قهوه ای
    عینک میزنی یانه؟ نه
    شاغلی یانه؟ نه
    اول اینارو بگو تا اشنا شیم بعد بقیه سوالا

  10. 7 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 13 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), نارجیس (سه شنبه 13 بهمن 94), باغبان (سه شنبه 13 بهمن 94), شمیم الزهرا (سه شنبه 13 بهمن 94), عشق آفرین (سه شنبه 13 بهمن 94)

  11. #356
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    سلام مجدد بر بانو هفت خسته نباشین


    1- چرا تو جامعه ما روند توجه به زیبایی ظاهری داره به طور فزاینده ای زیاد میشه؟ مثلا عمل های زیبایی، مد گرایی و ...

    شما خودتون موافق این قضیه هستین؟ مزایا و معایب این مسئله چیه؟


    2- دوست دارین ان شالله وقتی متاهل شدین و بچه دار شدین، همسرتون تو بیمارستان و زمان تولد، اول حال شما رو جویا بشه و یا حال بچه رو ؟


    3- در مورد عکس زیر یک داستان کوتاه بنویسید:



    4- نظر و احساس خودتون رو راجع به عکس های زیر بگید. و در مورد عکس 3 و 2 بفرمایید فکر میکنید چنین روحیه و تفکری در دختران امروزی هست؟










    5- اگر آقایی روزی جلوتون رو محترمانه بگیره و بگه که شما چند وقتی هست فکر من رو مشغول کردین، احساس میکنم شما به ملاک های من برای ازدواج نزدیک هستین، برای آشنایی بیشتر می تونیم ازتون خواستگاری کنم و با خانواده خدمت برسیم، چه کار میکنید؟ نظرتون رو میگید؟ طرف رو ادب میکنید؟ اصلا در مورد چنین مردی
    ه فکری میکنید؟



    6- رشته و مدرک تحصیلی تون ؟ البته میتونید جواب هم ندید


    و سوال آخر نظرتون راجع به مهریه بانوان چیه؟ تعدادش؟ لزوم گرفتن اش و هر چی به ذهنت میرسه!


    براتون از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی روزافزون دارم

    موفق و پیروز باشید


  12. 5 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (سه شنبه 13 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 14 بهمن 94), عشق آفرین (سه شنبه 13 بهمن 94)

  13. #357
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 25 دی 97 [ 00:50]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    496
    امتیاز
    17,675
    سطح
    84
    Points: 17,675, Level: 84
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 175
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,385

    تشکرشده 1,898 در 451 پست

    Rep Power
    132
    Array
    سلام خانوم هفت. امیدوارم حالتون خوب باشه.
    (من معروفم به دیر رسیدن )

    1. چشماتونو ببندین و تصور کنید... جهان ایده آل شما چگونه است؟ شما تو اون جهان ایده آل چه نقشی دارید؟

    2. یه ویژگی مثبت و یه ویژگی منفی که شما رو از خیلی ها متمایز میکنه.

    3. در بحث با دیگران چقدر منعطف هستید؟ چقدر قاطعیت دارید؟

    4. تصور کنید جایزه نوبل برنده شدین. این جایزه برای چه کاریه؟

    5. همدردی را دوست دارم چون ...... بهتر میشد اگر ...... (نقطه چین را پر کنید)

    6. هفت اقلیم عشق از نظر شما؟

    7. هر آنچه دوست دارید از موسیقی بگید...

    سپاسگزارم. پیروز باشید.
    تنها نفس خداست که اگر بر گل دمیده شود انسان می آفریند.

  14. 4 کاربر از پست مفید عشق آفرین تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (سه شنبه 13 بهمن 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 13 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 14 بهمن 94)

  15. #358
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    ***سؤالات آقای محمدرضا***

    سلام مجدد بر بانو هفت خسته نباشین

    سلام وقتتون بخیر... ممنونم که با سؤالات خوبتون صندلی رو داغ نگه میدارید.

    1- چرا تو جامعه ما روند توجه به زیبایی ظاهری داره به طور فزاینده ای زیاد میشه؟ مثلا عمل های زیبایی، مد گرایی و ...

    به نظر من عوامل متعددی در این مسئله نقش دارند ، شاید اغلب مردم این نظر را داشته باشند که این افراد کمبود دارند و اینگونه این خلأ رو پر میکنند و این ممکنه یکی از عوامل باشه... تأثیر شبکه های ماهواره ای و همینطور معیار و ملاک های جوانان بسیار سطحی و ظاهری شده... سطح فرهنگ و اعتقادات و همینطور اوضاع مالی هم میتونه تأثیرات زیادی در این مورد داشته باشه.

    شما خودتون موافق این قضیه هستین؟ مزایا و معایب این مسئله چیه؟

    من موافق این قضیه نیستم ... این افراد هنوز به هویت خودشون پی نبرده اند.

    2- دوست دارین ان شالله وقتی متاهل شدین و بچه دار شدین، همسرتون تو بیمارستان و زمان تولد، اول حال شما رو جویا بشه و یا حال بچه رو ؟

    حال منو اول جویا بشه

    3- در مورد عکس زیر یک داستان کوتاه بنویسید:



    پیرمرد بعد از فوت همسرش بسیار تنها شده بود و همه ی بچه هاش از پیشش رفته بودند... فراموش کرده بودند که پدری هم داشته اند هعععی روزگار ... پیرمرد روز ها برای رفع دلتنگی و تنهایی میرفت پارک نزدیک خونشون و تنها مینشست روی نیمکت و به بچه های کوچیک که در حال بازی بودند خیره میشد و فکرش میرفت به گذشته و خاطرات کودکی فرزندانش رو مرور میکرد و با خودش میگفت چه زود گذشت... آه... پیرمرد بغضش رو نتونست فرو بده و اشکی از گوشه چشمش جاری شد ...
    بقیه اش رو شما بسازید خخخخخ


    4- نظر و احساس خودتون رو راجع به عکس های زیر بگید. و در مورد عکس 3 و 2 بفرمایید فکر میکنید چنین روحیه و تفکری در دختران امروزی هست؟





    حس خاصی نسبت بهش ندارم ... فقط بچه میخنده و نمیدونه تو هوا و زمینه.



    طبیعتا این روحیه و تفکر در دختران امروزی کمرنگ شده... البته قرار گرفتن در زندگی این مسئولیت ها رو به تدریج به دنبال میاره و نمیشه از زیرش شونه خالی کرد.



    دختران امروزی حسابی روی این حرف ها باز نمیکنند ...

    5- اگر آقایی روزی جلوتون رو محترمانه بگیره و بگه که شما چند وقتی هست فکر من رو مشغول کردین، احساس میکنم شما به ملاک های من برای ازدواج نزدیک هستین، برای آشنایی بیشتر می تونیم ازتون خواستگاری کنم و با خانواده خدمت برسیم، چه کار میکنید؟ نظرتون رو میگید؟ طرف رو ادب میکنید؟ اصلا در مورد چنین مردی
    ه فکری میکنید؟

    صحبت هاشون رو گوش میکنم و بهشون میگم من مدتی زمان میخواهم تا راجع به پیشنهاد شما فکر کنم و با خانوادم این موضوع رو درمیان بگذارم ...



    6- رشته و مدرک تحصیلی تون ؟ البته میتونید جواب هم ندید

    روانشناسی

    و سوال آخر نظرتون راجع به مهریه بانوان چیه؟ تعدادش؟ لزوم گرفتن اش و هر چی به ذهنت میرسه!

    نظری ندارم... فقط اینقدر میدونم که اگر اغلب خانواده ها در انتخاب همسر برای دخترشون دقت کافی رو به خرج بدهند نیازی به تعیین مهریه ی سنگین نیست...

    براتون از صمیم قلبم آرزوی خوشبختی روزافزون دارم

    موفق و پیروز باشید

    «من هم خیلی ممنونم از سؤالات خوبی که مطرح کردید»
    «موفق و مؤید باشید»



    ************************************************** *********************************

    ***سؤالات خانم عشق آفرین***


    سلام خانوم هفت. امیدوارم حالتون خوب باشه.
    (من معروفم به دیر رسیدن )

    سلام خانم عشق آفرین عزیز ؛خیلی ممنونم از لطفتون امیدوارم حال شما هم خوب باشه

    1. چشماتونو ببندین و تصور کنید... جهان ایده آل شما چگونه است؟ شما تو اون جهان ایده آل چه نقشی دارید؟

    جهان ایده آلم جهانیه که مردم توی اون با عشق و آرامش در کنار هم زندگی میکنند ... همه به فکر هم هستند... از صمیم قلب همدیگرو دوست دارند... اینقدر خودشون رو درگیر کار و مشغله های پر تنش زندگی نمیکنند... خودشون رو برتر از دیگری نمیدونن جز در تقوا ...
    جهان ایده آلم اینه ...که البته تو این دوره زمونه خیلی کمرنگ شده .


    2. یه ویژگی مثبت و یه ویژگی منفی که شما رو از خیلی ها متمایز میکنه.

    ویژگی مثبت : خوش قلبی و نجابت
    ویژگی منفی : گاهی یک چیزی که میخوام باید زود بهش برسم و صبر نمیکنم.

    3. در بحث با دیگران چقدر منعطف هستید؟ چقدر قاطعیت دارید؟

    سعی میکنم با آرامش نظرم رو بگم و قاطعییت دارم.

    4. تصور کنید جایزه نوبل برنده شدین. این جایزه برای چه کاریه؟

    بهش فکر نکردم...

    5. همدردی را دوست دارم چون ...... بهتر میشد اگر ...... (نقطه چین را پر کنید)

    همدردی را دوست دارم چون با خوندن مطالب آگاهی و تجربه های خوبی بدست می آوریم.

    بهتر میشد اگر این خواسته ای که از صمیم قلبم از خدا میخواهم برآورده شود.

    6. هفت اقلیم عشق از نظر شما؟

    ...

    7. هر آنچه دوست دارید از موسیقی بگید...

    من موسیقی آرام بی کلام را خیلی دوست دارم .



    سپاسگزارم. پیروز باشید.

    «ممنونم خانم عشق آفرین»

    «سلامت و پاینده باشید»


    ************************************************** *******************************

  16. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), mohamad.reza164 (سه شنبه 13 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 14 بهمن 94), عشق آفرین (چهارشنبه 14 بهمن 94)

  17. #359
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    خانوم هفت بسیار سپاسگذاریم از حضور شما در صندلی داغ


    مطالبی خوبی یاد گرفتیم.


    همدردی و اعضای اون به همراهی بانوی با تفکرات شما به خودش میبالد.


    ادامه داستانتون رو تو تاپیک در حاشیه اگر وقت کردم فردا مینویسم. ههههههه


  18. 4 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), miss seven (چهارشنبه 14 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 14 بهمن 94)

  19. #360
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 27 مرداد 01 [ 01:54]
    تاریخ عضویت
    1394-9-10
    نوشته ها
    1,022
    امتیاز
    36,001
    سطح
    100
    Points: 36,001, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,229

    تشکرشده 2,952 در 957 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    260
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohamad.reza164 نمایش پست ها
    خانوم هفت بسیار سپاسگذاریم از حضور شما در صندلی داغ


    مطالبی خوبی یاد گرفتیم.


    همدردی و اعضای اون به همراهی بانوی با تفکرات شما به خودش میبالد.


    ادامه داستانتون رو تو تاپیک در حاشیه اگر وقت کردم فردا مینویسم. ههههههه

    من هم از لطف شما و بقیه دوستان همدردی نهایت تشکر رو دارم

    قبلا یه دفتر بر میداشتم تا شروع کنم به داستان نوشتن ... اولش رو تقریبا خوب شروع میکردم ولی نصفه و نیمه رهاش میکردم ... منتظر خوندن ادامه ی داستان در تاپیک در حاشیه هستم!

  20. 4 کاربر از پست مفید miss seven تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 17 بهمن 94), mohamad.reza164 (چهارشنبه 14 بهمن 94), گیسو کمند (چهارشنبه 14 بهمن 94), باغبان (چهارشنبه 14 بهمن 94)


 
صفحه 36 از 50 نخستنخست ... 616262728293031323334353637383940414243444546 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.