به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 21 اسفند 94 [ 02:00]
    تاریخ عضویت
    1394-2-12
    نوشته ها
    151
    امتیاز
    2,513
    سطح
    30
    Points: 2,513, Level: 30
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 87
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    3 months registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 124 در 73 پست

    Rep Power
    33
    Array
    سلام...واقعا نمیدونم چی بگم....فقط اینو واسه خودت ..توی خلوت خودت...تجزیه و تحلیل کن......تو از برقراری رابطه جنسی با اون اقا...واقعا چه سودی میبری؟؟؟ چی رو به دست میاری؟ غیر از اینکه تنها نشانه عفت و پاکی خودت رو.....باکره گی خودت رو از دست میدی......خوبه خودت هم داری میگی...خوب عزیزم اگه بعدا با این اقا با مشکل بر بخوری...کی باورش میشه که اون اقا مقصر بوده؟؟؟ خودت میگی که چون پست مدیریت دارند..هیچ وقت به قسمتی که شما کار میکنید نمیان......پس بعدا هم زبون ایشون درازه که اره..اونی که پا پیش گذاشته ..خانم بوده...اون بوده که دایم به محل کار من میومده....پس راضی به انجام رابطه بوده.....اخه عزیزم.....شما چرا واسه رفع این نیازتون..از راه خودش وارد نمیشین...چرا ازدواج نمیکنین؟؟؟ اومدی اینجا و سوال میکنی..هر مردی مهربونی کرد....یعنی دید بدی به دختر داره؟؟؟ اخه من چی بهت بگم......میدونی؟؟؟؟ نه خداوکیلی میدونی شان و خانمی تو رو با اون پیشنهاد مزخرفش..چطور پایین اورده؟؟؟؟ ببخشیدا...ولی من فکر میکنم مقصر خود ما خانما هستیم......یه سوال دارم ازت؟؟؟ فکر کن پیشنهادش رو پذیرفتی........رابطه برقرار کردی...نیاز خودتم رفع شد....بعدش چی؟؟؟؟؟ بعدش دیگه این نیاز به سراغت نمیاد؟؟؟ بعدش اون اقا ...شما رو ابزاری قرار نمیده واسه رفع نیاز حیوانی همیشگی خودش....؟؟نفعش رو که خوب ازت برد...مثل یه تیکه آشغال میندازتت بیرون... ببخشید که تند حرف میزنم..اما مگه گفته بیا واست شکلات بخرم..که شما موندی چکار کنی؟؟؟؟؟بعدشم...اگه اون اقا مجرده که چرا نمیاد خواستگاریت؟؟؟ اگه متاهل هستند که دیگه بدتر....وقتی به زن و بچه خودش خیانت میکنه....دیگه دلش واسه شما میسوزه؟؟؟ شما چی؟؟؟ دلتون میاد به همجنس خودتون..خانم ایشون خیانت کنین؟؟؟ چرا ازدواج نیمکنی؟

  2. 2 کاربر از پست مفید خورشید30 تشکرکرده اند .

    miss seven (سه شنبه 13 بهمن 94), Somayeh82 (سه شنبه 13 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 20:32 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.