سلام...واقعا نمیدونم چی بگم....فقط اینو واسه خودت ..توی خلوت خودت...تجزیه و تحلیل کن......تو از برقراری رابطه جنسی با اون اقا...واقعا چه سودی میبری؟؟؟ چی رو به دست میاری؟ غیر از اینکه تنها نشانه عفت و پاکی خودت رو.....باکره گی خودت رو از دست میدی......خوبه خودت هم داری میگی...خوب عزیزم اگه بعدا با این اقا با مشکل بر بخوری...کی باورش میشه که اون اقا مقصر بوده؟؟؟ خودت میگی که چون پست مدیریت دارند..هیچ وقت به قسمتی که شما کار میکنید نمیان......پس بعدا هم زبون ایشون درازه که اره..اونی که پا پیش گذاشته ..خانم بوده...اون بوده که دایم به محل کار من میومده....پس راضی به انجام رابطه بوده.....اخه عزیزم.....شما چرا واسه رفع این نیازتون..از راه خودش وارد نمیشین...چرا ازدواج نمیکنین؟؟؟ اومدی اینجا و سوال میکنی..هر مردی مهربونی کرد....یعنی دید بدی به دختر داره؟؟؟ اخه من چی بهت بگم......میدونی؟؟؟؟ نه خداوکیلی میدونی شان و خانمی تو رو با اون پیشنهاد مزخرفش..چطور پایین اورده؟؟؟؟ ببخشیدا...ولی من فکر میکنم مقصر خود ما خانما هستیم......یه سوال دارم ازت؟؟؟ فکر کن پیشنهادش رو پذیرفتی........رابطه برقرار کردی...نیاز خودتم رفع شد....بعدش چی؟؟؟؟؟ بعدش دیگه این نیاز به سراغت نمیاد؟؟؟ بعدش اون اقا ...شما رو ابزاری قرار نمیده واسه رفع نیاز حیوانی همیشگی خودش....؟؟نفعش رو که خوب ازت برد...مثل یه تیکه آشغال میندازتت بیرون... ببخشید که تند حرف میزنم..اما مگه گفته بیا واست شکلات بخرم..که شما موندی چکار کنی؟؟؟؟؟بعدشم...اگه اون اقا مجرده که چرا نمیاد خواستگاریت؟؟؟ اگه متاهل هستند که دیگه بدتر....وقتی به زن و بچه خودش خیانت میکنه....دیگه دلش واسه شما میسوزه؟؟؟ شما چی؟؟؟ دلتون میاد به همجنس خودتون..خانم ایشون خیانت کنین؟؟؟ چرا ازدواج نیمکنی؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)