ممنون از لطف شما و نظراتتون،
حساسیت خانم من نسبت به خانوادم و مخصوصن دو خواهر بزرگم به مسایل پیش اومده در ابتدای دوران عقد و چندین مرتبه دعوا و قهر ایشون و این اواخر دعوای شدید خانواده ها بر میگرده که در تاپیک قبلی و همین تاپیک تا حدودی توضیح دادم.
اینکه ایشون میگه خانواده تو منو دوس ندارن و منو نمی خوان، خواهرات منو اذیت میکنن و تو زندگیم دخالت میکن و نظر میدن.... توام طرف خانوادتی و نمیتونی جلوشون وایستی... این قصه سر دراز دارد...
هم خانم من و هم خواهرام مقصرن و من که نتونستم با توجه به اختلاف فرهنگی خانواده ها روابط و مسایل فی مابین رو مدیریت کنم. من و خانم هردو به صورت هفتگی پیش روانکاو میریم... البته خود من حدود سه سالی هست میرم پیش این روانکاو، ولی از چهارماه قبل خانم رو هم میارم پیشش...








علاقه مندی ها (Bookmarks)