به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 25

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 30 مرداد 96 [ 01:04]
    تاریخ عضویت
    1394-10-22
    نوشته ها
    40
    امتیاز
    2,070
    سطح
    27
    Points: 2,070, Level: 27
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 33.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    89

    تشکرشده 66 در 27 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 ادامه راهنمایی شما عزیزان برای خواستگاری کردن مجدد

    سلام به همه؛
    من یه مشکلی داشتم که قبلا توی این تاپیک مطرح کردم و دوستان لطف کردن راهنمایی ها و نظرات خودشونو گفتن.
    http://www.hamdardi.net/thread-41123.html
    مشکلم این بود که از دختری که بهش علاقه داشتم خواستگاری کرده بودم و اون بهم جواب منفی داده بود.
    دوستان گفتن یه ماه صبر کن و دوباره برو جلو؛ الان یک ماه گذشته، رفتارها و طرز برخورد اون دختر یه طوریه که انگاری از من بدش نیومده. رفتارش طوری شده که برخلاف قبلا که خودشو ازم می دزدید و من بهش سلام می کردم و اونم تا جایی که می تونست خودشو می زد به اون راه که انگار اصلا منو ندیده اما الان دیگه خیلی وقتا اون به من سلام میده و جواب سلامم هم خیلی خوب میده.
    قبلا وقتی از سرویس شرکت پیاده می شد خیلی تند راشو می کشید و می رفت و من اگه می خواستم باهاش صحبت کنم باید می دویدم دنبالش و چند بار صداش می کردم تا وایسته اما الان از سرویس که پیاده میشه وقتایی که می بینه من پشت سرشم الکی عمدا لفتش میده سرعت راه رفتنشو کم می کنه حتی وامیسته و با کیفش ور میره اما من طوری رفتار می کنم که شاید الان پیش خودش فکر کرده که به کل قضیه رو فراموش کردم.
    خیلی وقتا زیر چشمی نگام کرده؛ وقتایی که باهاش صحبت کردم یه جوری شده انگار که مثلا فک کنه میخوام درمورد ازدواج باهاش حرف بزنم دست و پاشو گم کرده و..
    نمی دونم واقعا نمی دونم؛ شایدم همه اینا ساخته ذهن درگیر منه، شاید بازم توهم زدم و اصلا هیچ دوس داشتنی از جانب اون در کار نباشه.
    الان راهنمایی می خوام که واقعا باید چیکار کنم؟
    از همه خواهش می کنم که تاپیک قبلی منو بخونن بعد نظرشونو بگن.
    ممنونم

  2. 2 کاربر از پست مفید Alone boy.. تشکرکرده اند .

    mohamad.reza164 (یکشنبه 11 بهمن 94), فدایی یار (سه شنبه 13 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: سه شنبه 25 تیر 92, 14:56
  2. از مادر بودن خسته شدم ("مادر بودن" برای نزدیکان و عزیزانم)
    توسط Royya در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 آذر 91, 04:18
  3. نگران از دست دادن عزیزانم هستم.
    توسط sisili در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 34
    آخرين نوشته: جمعه 17 شهریور 91, 01:37
  4. به راهنمایی شما عزیزان احتیاج دارم
    توسط ترلان 63 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 26 شهریور 90, 11:03
  5. +امروز نیازمند مشورت با شما عزیزان هستم کمکم کنید
    توسط khalilian در انجمن تفاوت سنی در ازدواج
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 23 خرداد 89, 16:57

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 21:31 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.