به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 43

Threaded View

  1. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 02 دی 00 [ 01:50]
    تاریخ عضویت
    1393-2-11
    نوشته ها
    121
    امتیاز
    7,040
    سطح
    55
    Points: 7,040, Level: 55
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 288 در 108 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    27
    Array
    سلام

    بعد از حدود یک سال دوباره پست گذاشتم! اما تالارو دنبال میکردم...

    انسان گاهی اتفاقات بدی براش میوفته و میخواد هر جوری شده ازش خلاص بشه و یکی ازین اتفاقات شکست عشقیه
    و چون تمام روان انسان درگیر این روابط میشه ادم نمیفهمه که چکار میکنه و مثلا اگه یه سمی چیزی بخوره و در حال مرگ باشه احساس شکست عشقی فراموش میشه و طرف به شدت پشیمون میشه که چرا ...اما فایده ای نداره موارد زیادی بوده که فرد چنان التماس میکرده به دکتر که منو نجات بده اما... قصه تلخیه

    اینجاست که حتی فکر کردن به خودکشی خودش گناه بزرگیه
    چون پشت انجام کاری فکر و تصمیمی هست که در مرحله اخر به اجرا میرسه

    این جمله یادتون باشه که هر اتفاقی برای شما بوفته (هر اتفاقی) به زودی فراموش میشه و تو به حالت عادی بر میگردی اما فقط نیازه که زمان بگذره و گذشت زمان رو باید با صبر تحمل کنی


    انگار با خدا بیگانه ای ..!
    زلیخا وقتی عاشق یوسف شد ، چه کارها که نکرد تا به یوسف برسه...اما به یوسف نرسیدو به خدا رسید و وقتی به خدا رسید، خدا همه چیز به اون داد و به یوسفم رسید و اما دیگه انچنان یوسفو نخواست ! چون عشق واقعی خودشو پیدا کرده بود
    دقت کردی کسایی که به خدا مومنن و نه به دوست پسر یا دوست دختر چقدر بهتر زندگی میکنن شاید به نان شبشونن محتاج باشنا اما زندگیشون یه جور دیگس... یه جور خوب...تو دوست نداری مثل اونا باشی.....؟

    شاید این اتفاق تلنگری به روح خسته تو باشه از جانب معبود خودت که بهت بفهمونه کمی با من باش

    بگذریم....حرف های ما داره تکراری میشه و این قصه ها همچنان ادامه داره

    احساس شما نسبت به روزای اول خیلی فرق کرده و دارید این اتفاق تلخ رو پشت سر میذارید

    حالا هوشیارتر و اگاه تر شدید و حتما دست به انتخاب های بهتری خواهید زد، شما نباید بد بین باشید چون دیگران 100 درصد مقصر نیستن و شمام اشتباه کردید

    از موزیک های غمگین و ... بپرهیزید چون این احساس هارو دوباره زنده میکنه(من خودم گاهی موزیک غمگین گوش میدم یهو احساسم میگه:چرا نمیادش!کجاست پس ،پس کی میاد ! گرچه این احساس ما یکم شوخ طبعه!

    پس برای بهتر زیستن تصمیم بگیر و تلاش کن حتما موفق خواهی شد

    احساستون همیشه بهاری

  2. 2 کاربر از پست مفید احساس بهاری تشکرکرده اند .

    Hadi99g (جمعه 16 بهمن 94), shayesteh (جمعه 09 بهمن 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:47 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.