سلام خانم zzzz عزیز؛
وقتتون بخیر...
1- زندگی از نگاه شما؟
2-بزرگترین درسی که از زندگیتون گرفتید؟
3-با چه معیاری متوجه میشوید که یک شخص خوب است ؟ ( در کل چه رفتاری را در کسی ببینید متوجه خوب بودن او می شوید؟)
4-اگر به شما این امکان را بدهند که به گذشته برگردید و یکی از اشتباهات خودتون رو جبران کنید کدوم رو انتخاب میکنید؟
5-توصیه به مجرد های تالار...
6-وقتی دلتنگ و غمگین هستید چی آرومتون میکنه؟
7- چرا آدم ها با اینکه گاهی میدونن که یک کاری اشتباهه ولی باز انجامش میدن؟
8- من رو یه نصیحت میکنید؟
ممنونم از پاسخگوییتون به سوالات ...
« امیدوارم موفق و سربلند باشید »








علاقه مندی ها (Bookmarks)