سلامتاپیک شما هم مث تاپیک اختلاف سنی هست با این تفاوت که واسه شما یه صیغه عقد خونده شده..ببینید ادم نمیتونه تا کسی ازش کمک خواست خودشو قربانی کنه... اصن این کار شدنی نیست...!!!تو ایران تا بخوای مورد مث خانوم شما هست ..شما گیرم خودتونو قربانی یکیشون کردی بقیه چی میشن که حال و روزشون از خانم شما ممکنه بدتر باشه؟؟؟؟ وقتی ریشه ی یه درخت فاسد شد شما هی بیا درخت رو هرس(درست نوشتم؟؟؟) کن!!!! منظورم اینه تا وقتی مسیولان کشور کاری نکنن و قوانین حمایتی وضع نشه قربانی شدن یکی مث شما بی فایده است!!حالا بحث این حرفا نیست چون اتفاقیه که افتاده...به نظر من از خانمتون تا سن 19 یا 20 نمیتونید توقع خاصی داشته باشین! چون الان ابتدای بلوغ اون دختره و تازه الان واسه خیلی از مسایل تو ذهنش 'چرا' ایجاد میشه...واسه خیلی از اتفاقات دنبال دلیل میگرده...این طبیعیه!!! ولی شما هیچ راهی نداره که مث یه برادر باهاش برخورد کنید؟؟؟ یه خواهر برادری که دور از جون بابا مامانشون فوت شده و الان وظیفه تربیت خواهر به عهده ی برادره؟ یعنی با تمام عوامل محیطی که هست فکر کنید تا 5 سال دیگه باید به هر نحوی که شده یه دختر ایده ال تحویل جامعه بدید؟( یعنی اصن در نظر نگیرید همسرتونه) منظورم اینه که مث یه پدر سعی کنید ادم مستقل و متکی به نفس و تحصیل کرده ای تحویل جامعه بدید ( هر چند ممکنه ظاهرا یه دختر مستقل و متکی به نفس از دید یه همسر زیاد خوب به نظر نرسه ولی از دید پدر خوبه!!) ولی یه چیزی که هست اینه که طرف مقابلت هم وقتی مغزش بارور شد ادم قدرناشناسی نمیتونه باشه!! ( یه چیزی شو مث بابا لنگ دراز واسه جودی!!! رویایی به نظر میرسه ولی شاید... شاید...شاید...شد!!!!) واسه برگردوندنشم فقط محبت.. درباره دخترا تو اون سن معمولا جواب میده!!








علاقه مندی ها (Bookmarks)