به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14

موضوع: عقد_اذواج

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 خرداد 96 [ 18:59]
    تاریخ عضویت
    1394-7-07
    نوشته ها
    70
    امتیاز
    1,855
    سطح
    25
    Points: 1,855, Level: 25
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 20.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    25

    تشکرشده 65 در 37 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلامتاپیک شما هم مث تاپیک اختلاف سنی هست با این تفاوت که واسه شما یه صیغه عقد خونده شده..ببینید ادم نمیتونه تا کسی ازش کمک خواست خودشو قربانی کنه... اصن این کار شدنی نیست...!!!تو ایران تا بخوای مورد مث خانوم شما هست ..شما گیرم خودتونو قربانی یکیشون کردی بقیه چی میشن که حال و روزشون از خانم شما ممکنه بدتر باشه؟؟؟؟ وقتی ریشه ی یه درخت فاسد شد شما هی بیا درخت رو هرس(درست نوشتم؟؟؟) کن!!!! منظورم اینه تا وقتی مسیولان کشور کاری نکنن و قوانین حمایتی وضع نشه قربانی شدن یکی مث شما بی فایده است!!حالا بحث این حرفا نیست چون اتفاقیه که افتاده...به نظر من از خانمتون تا سن 19 یا 20 نمیتونید توقع خاصی داشته باشین! چون الان ابتدای بلوغ اون دختره و تازه الان واسه خیلی از مسایل تو ذهنش 'چرا' ایجاد میشه...واسه خیلی از اتفاقات دنبال دلیل میگرده...این طبیعیه!!! ولی شما هیچ راهی نداره که مث یه برادر باهاش برخورد کنید؟؟؟ یه خواهر برادری که دور از جون بابا مامانشون فوت شده و الان وظیفه تربیت خواهر به عهده ی برادره؟ یعنی با تمام عوامل محیطی که هست فکر کنید تا 5 سال دیگه باید به هر نحوی که شده یه دختر ایده ال تحویل جامعه بدید؟( یعنی اصن در نظر نگیرید همسرتونه) منظورم اینه که مث یه پدر سعی کنید ادم مستقل و متکی به نفس و تحصیل کرده ای تحویل جامعه بدید ( هر چند ممکنه ظاهرا یه دختر مستقل و متکی به نفس از دید یه همسر زیاد خوب به نظر نرسه ولی از دید پدر خوبه!!) ولی یه چیزی که هست اینه که طرف مقابلت هم وقتی مغزش بارور شد ادم قدرناشناسی نمیتونه باشه!! ( یه چیزی شو مث بابا لنگ دراز واسه جودی!!! رویایی به نظر میرسه ولی شاید... شاید...شاید...شد!!!!) واسه برگردوندنشم فقط محبت.. درباره دخترا تو اون سن معمولا جواب میده!!

  2. کاربر روبرو از پست مفید kataioon تشکرکرده است .

    violet.r (یکشنبه 20 دی 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.