نقل قول نوشته اصلی توسط یاس پاییزی نمایش پست ها
سلام ...

شما که تاپیک های مشابه رو میخونی دیگه چرا ؟


آدم نا امید بی توجه هست به درها و راههای خروج از مشکل و مواجهه با مسائل -

نا امیدی چرخه نابودگری هست که هرچه زودتر باید ازش خارج شد تا آدمی بتونه حتی شده کمی از زندگی لذت ببره...

برای هر راه رفته ی به نتیجه نرسیده، هزار راه نرفته وجود داره پس معنی نداره بگیم نمیشه ... و تمام...

میشه بگین چکار کردین برای خودتون تو زندگی ؟ کدوم راه هارو رفتین که به نتیجه نرسیدین ؟ اصلا رفتین که برسین ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(شکلک های تعجب بسیار، لطفا !)



لختی تامل ...

اندکی صبر...

سلام

من ی ادم بی مصرف هیچ فایده ای برای جامعه خانواده بشر نداره نه عقل درست حسابی نه زور بازویی نه بیان خوبی نه پولی نه ارامشی نه زیبایی نه عرضه ای هیچ هیچ تهی تهی ی احمق به تمام معنا فایده نداره زنده موندن بمونم که چ بشه
نقل قول نوشته اصلی توسط دیده نمایش پست ها
به نظر من که اومدی اینجا تا به خودت کمک کنی
صددر صدر خودکشی را خواهان نیستی چون دردی از شما دوا نمیکنه
با خودت فکر کن
ببین چه چیز هایی باعث افسردگی ات شده

چه کارهایی می تونی انجام بدی که این حیطه تنگ را کمی باز تر کنی

گریه کن
حتی برای کسی دردل کن
برای برطرف کردن مشکلاتت به حداقل ها اکتفا کن
خودت را دوست داشته باش ووجودت را عزیز بدان
تو هم یک مخلوقی
مخلوقی که خداوند او را اشرف مخلوقات نامید

حرف از کمک به خودت بزن وقوی باش
وبا این جملات ترحم دیگران را خواستار نباش
افسرده نیستم امیدی به زندگی نیست امروز نه فردا فردا نه پس فردا اخرش که چی


):