به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 خرداد 95 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1394-9-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    269
    سطح
    5
    Points: 269, Level: 5
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 17 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوست عزیز

    در ابتدا پیشنهاد میکنم که عنوان تاپیکت رو عوض کنی اینطوری دوستان بیشتری به تاپیکت مراجعه می کنن و بهتر راهنماییت می کنن.

    لطفا طریقه اشنایی تون و شناختی که قبل از عقد بدست اوردی رو هم بگو.

    این خیلی خوبه که همدیگر رو دوست دارید ...
    محبت ، نرمی سخن ، خوش اخلاقی ها و طنازی های زن ابزارهایی هستن که خانوما به مراد دلشون برسن

    بگذار احترام بینتون و رو دوایسی دوران عقد حفظ شود.

    این ادبیات خوب نیست:
    .خودش با خودش تصمیم گرفته که عروسی نداشته باشیم و منم که مخالفت کردم گفت نمیخوای بشین خونه بابات.
    مساله گرفتن یا نگرفتن عروسی یک مساله ای است که قطعا از طرف خانواده شما واکنش داره ، یک مساله بین دو خانواده هست ...
    و قرار مداری که در ابتدا با هم می زارن برای همین خودت رو خیلی درنینداز ...
    سعی کن از کوره در نری و خیلی خوب صحبت کنی و صد البته موضع خودت رو هم مطرح می کنی مثلا بگو

    خوب نیست تو دلم نمونه ، من دلم میخواد مرد من منو با لباس عروس ببینه و آرزو داشتم لباس عروسم فلان مدل باشه اینطوری قشنگ تره



    نمی دونم چطور صحبت کردی که همسرت گفته :
    نمیخوای بشین خونه بابات

    ولی با این توصیفاتی که کردین به نظرم همسر شما فردی خود رای هست. به این معنا که اهل مشورت نیست .


    شما یکی دو روزه نمی توانی عوضش کنی ...
    سعی کن جوری نباشی که بینتون حالت لجبازی باشه
    سر چیزهایی که اهمیت زیادی ندارن جنجال درست نکن ، نجنگ
    قبول کن ولی بگو که بخاطر اون قبول کردی با یک حالت خوب و عاشقانه

  2. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 25 آذر 95 [ 19:09]
    تاریخ عضویت
    1394-10-07
    نوشته ها
    8
    امتیاز
    801
    سطح
    15
    Points: 801, Level: 15
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 99
    Overall activity: 19.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط خبرخوش نمایش پست ها
    سلام دوست عزیز

    در ابتدا پیشنهاد میکنم که عنوان تاپیکت رو عوض کنی اینطوری دوستان بیشتری به تاپیکت مراجعه می کنن و بهتر راهنماییت می کنن.

    لطفا طریقه اشنایی تون و شناختی که قبل از عقد بدست اوردی رو هم بگو.

    این خیلی خوبه که همدیگر رو دوست دارید ...
    محبت ، نرمی سخن ، خوش اخلاقی ها و طنازی های زن ابزارهایی هستن که خانوما به مراد دلشون برسن

    بگذار احترام بینتون و رو دوایسی دوران عقد حفظ شود.

    این ادبیات خوب نیست:


    مساله گرفتن یا نگرفتن عروسی یک مساله ای است که قطعا از طرف خانواده شما واکنش داره ، یک مساله بین دو خانواده هست ...
    و قرار مداری که در ابتدا با هم می زارن برای همین خودت رو خیلی درنینداز ...
    سعی کن از کوره در نری و خیلی خوب صحبت کنی و صد البته موضع خودت رو هم مطرح می کنی مثلا بگو

    خوب نیست تو دلم نمونه ، من دلم میخواد مرد من منو با لباس عروس ببینه و آرزو داشتم لباس عروسم فلان مدل باشه اینطوری قشنگ تره



    نمی دونم چطور صحبت کردی که همسرت گفته :
    [RIGHT][COLOR=#333333][FONT=Tahoma]


    ولی با این توصیفاتی که کردین به نظرم همسر شما فردی خود رای هست. به این معنا که اهل مشورت نیست .


    شما یکی دو روزه نمی توانی عوضش کنی ...
    سعی کن جوری نباشی که بینتون حالت لجبازی باشه
    سر چیزهایی که اهمیت زیادی ندارن جنجال درست نکن ، نجنگ
    قبول کن ولی بگو که بخاطر اون قبول کردی با یک حالت خوب و عاشقانه
    سلام .واقعا از کمکتون و اینکه برام وقت گذاشتید متشکرم.بله درسته وقتی که متن را ارسال کردم متوجه اشتباهم شدم ولی هر کار میکنم دیگه نمیتونم تاپیک بزنم .راستش ما کاملا سنتی با هم ازدواج کردیم.از همون روزی که اومد خاستگاریم گفت که من زود جوش میارم بعدم اروم میشم زود ولی من مشکلم جوش اوردنش نیس من مشکلم خود رای بودنشه و اینکه از بعد مشکلی که با پدرم داشت عصبی شده و ی جورایی دوست داره ی کاری کنه که بابام حرصش بگیره مثلا میگه حقوقتو باید بدی من چون تمام و کمال حتی الانم که عقدیم خرجت با منه .نمیدونم شاید دلیل این رفتاراش فشار مالیه که روش هست اخه ما داریم خونه میسازیم و میدونید که خرج چقد گرونه .شما درست میگید من باید با صبر و حوصله حرفمو بزنم و صبور باشم ولی راستش من ی مدت صبوری میکنم ولی یهو با ی حرفایی که از سر عصبانیته همشو خراب میکنم .

  3. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 خرداد 95 [ 19:12]
    تاریخ عضویت
    1394-9-26
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    269
    سطح
    5
    Points: 269, Level: 5
    Level completed: 38%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class31 days registered250 Experience Points
    تشکرها
    12

    تشکرشده 17 در 11 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ی جورایی دوست داره ی کاری کنه که بابام حرصش بگیره مثلا میگه حقوقتو باید بدی من چون تمام و کمال حتی الانم که عقدیم خرجت با منه
    *این حرف به نظرم در تناقض هست یعنی چی از یک طرف میگه خرجت با منه و از یک طرفه دیگه میگه حقوقتو باید بدی به من .



    *اون باید تکیه گاه باشه و برای زندگی اش تلاش کنه .
    امکان نداره مردی حس حمایتگری نداشته باشه .
    این حس همسرت رو در اون زنده کن.
    این دید همسرت اصلا درست نیست ،
    سخنرانی کلید مرد دکتر حبشی رو گوش کن
    ممکنه به دردت بخوره .


    *رفت و آمد شما که توی عقدین به چه صورته؟




    *دوره عقد دوره ی شناخت هست.
    به نظرم مشکلات رو بشین دسته بندی کن و ریشه یابی کن و همسرت رو بشناس
    قلقش رو بدست بیار و مهارت هات رو بالا ببر .

    *اگر بتونی یک تاپیک دیگه بزنی و هدف از طرح مشکلت داشته باشی خیلی خوبه .
    ویرایش توسط خبرخوش : چهارشنبه 09 دی 94 در ساعت 01:13


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. احتیاج به یک مشاوره فوری دارم
    توسط ali.javan در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 22:11
  2. احساس افسردگی میکنم به کمک احتیاج دارم
    توسط eli70 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 اردیبهشت 92, 19:01
  3. حس تنفر وجودمو گرفته دارم اتیش میگیرم
    توسط rooz530 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 دی 91, 21:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.