منم با نظر نیکیا موافقم کارت صد در صد اشتباه بوده نه فقط به خاطر اینکه برادرشوهر نامحرمه چون تو عقایدی که سال ها باهاش زندگی کردی زیر پا گذاشتی. به نظر من دیگه این کارو نکن و اگه بهت اصرار کردن رک و راست بهشون بگو همون یک بارم اشتباه کردم و عذاب وجدان دارم. مطمئنا قبح یه چیزی اگه بشکنه عادی میشه کم کم به نگاه نامحرم عادت می کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)