سلام اقای فدایی
واقعا شرمنده زحمتاتون هستم.ممنون
حتما تاپیک هاتون رو میخونم و باز میام اینجا سسوال میپرسم نظراتتون بسیار خوب هست.
درضمن به اون میگن ارایش ماهرانه! هرکسی هنر و سلیقشو نداره.
ممنون که وقت میزارید
تشکرشده 39 در 22 پست
سلام اقای فدایی
واقعا شرمنده زحمتاتون هستم.ممنون
حتما تاپیک هاتون رو میخونم و باز میام اینجا سسوال میپرسم نظراتتون بسیار خوب هست.
درضمن به اون میگن ارایش ماهرانه! هرکسی هنر و سلیقشو نداره.
ممنون که وقت میزارید
فدایی یار (چهارشنبه 25 آذر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)