با سلام به خدمت آقای سنگ تراشان . آقای مدیر شما اگر حتی یک نکته مثبت هم در سریال پیدا کردید بگویید تا ما هم روی نکات مثبت کمی بحث کنیم.
تشکرشده 4,460 در 1,179 پست
با سلام به خدمت آقای سنگ تراشان . آقای مدیر شما اگر حتی یک نکته مثبت هم در سریال پیدا کردید بگویید تا ما هم روی نکات مثبت کمی بحث کنیم.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)