سلام به همگی
با اجازه شروع کنده تاپیک سوالی از اقای فدایی یار داشتم
اول اینو بگم ک تقریبا همه پستهای شما رو میخونم چون نکته بین هستید و کامل جواب میدید
حالا ک شما اینقدر خوب و با مثال توضیح میدید میشه لطف کنید این تیکه رو بیشتر توضیح بدبد ک
مجذوب نگاه شما بشه. دست نیافتنی بشید تا بیشتر مجذوب بشه!!!
ی موقع کاری نکنیم حمل بر خود ستایی بشه؟؟؟؟؟؟
پیشاپیش از پاسخ گویی شما سپاسگذارم









علاقه مندی ها (Bookmarks)