شاپرک خانم سر خودتو شلوغ کن ،،،،،،،اینجوری هم شادتری و هم راهتو راحتتر بین آدما پیدا میکنی،،،،،،،،بنظر من خیلی مهم نیست وقتی برا کسی کاری انجام دادی و جواب نگرفتی دفعه بعد انجام نمیدی یا بهش میفهمونی باید تو رفتارش تجدید نظر کنه،،،،اما وقتی سرت خلوت باشه و افکار مربوط به کمک و بی احترامی به سمتت بیاد خب ذهنت بیشتر از اون که موضوع اهمیت داره وقت و انرژی میذاره و این خوب نیست،،،،،،،،،،،،،من خودم شبیه خودتم،،خیلی زود از اشتباهات آدما میگذشتم و هنوزم میگذرم اما ذاتا سرم شلوغه و وقت فکر کردن به موضوعات قدیمی رو ندارم ولی رو خودم کار می کنم مثلا برا بعضیا فقط واسه رضایت خدا کمک میکنم و عزیزم طلبکار خدا هم هستم!!!!!!!!!!!برا بعضیا با هدف نتیجه گرفتن کمک میکنم و اگه جواب نگرفتم بیخیال رفتار میکنم اما حواسم هست برام دور بر ندارن بذار بعضیا فکر کنن خیلی مهربونم بعضیا هم فکر کنن من خیلی ساده ام مهم اینه که من با خودم حسابم جور در بیاد بقیه اونقدرا مهم نیستن!!!!!!!!!!!!!!!! راستی فرا رسیدن ماه ربیع الاول مبارک








علاقه مندی ها (Bookmarks)