من اگر جای تو بودم یکم مردونگی در حق زنم انجام میدادم.
برو با خانوادت صحبت کن و بهشون بگو یه مدت مثلا دو ماه میخوای یه چیزی را امتحان کنی و نمیتونی باهاشون رفت و آمد کنی. سعی کن خیلی محترمانه باشه که دلگیر نشن. یه بهانه بیار نمیدونم چی هرچیز که بهتر باشه.
برای دو ماه سعی کن برای زنت همون باشی که میخواد، فکر کن این هم یه قسمت از داروهایی هست که باید بهش بدی برای بیماریش. بهش محبت کن. وفادار باش روزی 10 بار زنگ بزن حالشو بپرس براش هر روز یه شاخه گل متفاوت بخر ببر. کادویی بهش بده ازش تعریف کن بهش خوبیاشو بگو بهش بگو چقدر دوسش داری و هر هفته ببرش یه روستوران باهم شام بخورید حالا لازم نیست گرون باشه اصلا برید یه جیگرکی کثیف.تو کارهای خونه کنارش باش و بهش کمک کن. وقتی میره حمام لباساشو آماده کن و منتظرش بمون تا بیاد بهش بده. براش لباس های شاد بخر و ازش بخواه بپوشه بعد بگو چقدر قشنگ شدی. گوشواره های بزرگ و مسخره گوشش کن تا باهم خندتون بگیره. باهم هرشب یه بازی انجام بدید منچ پانتومیم ورق شطرنج دارت مشاعره و ... بهش بباز. وقتی بهتر شد یه مسافرت برید یه جای خلوت
وقتی در دو ماه اینکارارو کردی بیا دوباره اینجا. بهت قول میدم تاثیر اینکارها روی خودت خیلی بیشتره و از این حالت نا امیدی و کرختی نجاتتون میده. اما یادت باشه توی این دو ماه حتی یک لحظه هم نباید به جدایی فکر کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)