به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23

Threaded View

  1. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 آذر 94 [ 19:51]
    تاریخ عضویت
    1394-5-04
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    553
    سطح
    11
    Points: 553, Level: 11
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 47
    Overall activity: 18.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 30 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array
    من اگر جای تو بودم یکم مردونگی در حق زنم انجام میدادم.
    برو با خانوادت صحبت کن و بهشون بگو یه مدت مثلا دو ماه میخوای یه چیزی را امتحان کنی و نمیتونی باهاشون رفت و آمد کنی. سعی کن خیلی محترمانه باشه که دلگیر نشن. یه بهانه بیار نمیدونم چی هرچیز که بهتر باشه.
    برای دو ماه سعی کن برای زنت همون باشی که میخواد، فکر کن این هم یه قسمت از داروهایی هست که باید بهش بدی برای بیماریش. بهش محبت کن. وفادار باش روزی 10 بار زنگ بزن حالشو بپرس براش هر روز یه شاخه گل متفاوت بخر ببر. کادویی بهش بده ازش تعریف کن بهش خوبیاشو بگو بهش بگو چقدر دوسش داری و هر هفته ببرش یه روستوران باهم شام بخورید حالا لازم نیست گرون باشه اصلا برید یه جیگرکی کثیف.تو کارهای خونه کنارش باش و بهش کمک کن. وقتی میره حمام لباساشو آماده کن و منتظرش بمون تا بیاد بهش بده. براش لباس های شاد بخر و ازش بخواه بپوشه بعد بگو چقدر قشنگ شدی. گوشواره های بزرگ و مسخره گوشش کن تا باهم خندتون بگیره. باهم هرشب یه بازی انجام بدید منچ پانتومیم ورق شطرنج دارت مشاعره و ... بهش بباز. وقتی بهتر شد یه مسافرت برید یه جای خلوت
    وقتی در دو ماه اینکارارو کردی بیا دوباره اینجا. بهت قول میدم تاثیر اینکارها روی خودت خیلی بیشتره و از این حالت نا امیدی و کرختی نجاتتون میده. اما یادت باشه توی این دو ماه حتی یک لحظه هم نباید به جدایی فکر کنی.

  2. 7 کاربر از پست مفید kaveh-r تشکرکرده اند .

    dooo (دوشنبه 16 آذر 94), فدایی یار (پنجشنبه 19 آذر 94), نگار24 (پنجشنبه 19 آذر 94), اسیر سرنوشت (چهارشنبه 18 آذر 94), سها** (سه شنبه 17 آذر 94), ستاره زیبا (سه شنبه 17 آذر 94), صبا_2009 (دوشنبه 16 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ریشه اضطراب، وسواس، افسردگی و.....
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اضطراب و استرس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 25 فروردین 96, 11:31
  2. وسواس، شناخت و راه های درمان
    توسط salehe92 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 20 فروردین 93, 14:39
  3. وسواس، آرامشم رو ازم گرفته!
    توسط تسنیم در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 دی 92, 12:28
  4. روان‌کاوی ترس، «ترس از ترس» و «ترس شیرین»
    توسط ani در انجمن اعتماد به نفس
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: سه شنبه 18 اسفند 88, 09:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.