سلام عزیزم اگه راهکار میخای اینجا دوستان بهت میدن و عمل با شما
خودتم خوب متوجه شدی علت اصلی مشکل شما همون کش دادنه یعنی اگه این برطرف کنی بسیار مسائل از بین خاهد رفت
من با ادم اینطوری تجربه داشتم واقعا ادم کلافه میکنه اینقدر که منی که سعی میکنم صبور باشم از کوره در میرم واقعا حس خیلی بدی به اطرافیان میدی
اما راهکار شما باید تمرین کنی وقتی دلخوری داشتی رک و راست به طرفت بگی ولی بسیار محترمانه البته باید موقعیت شناس باشی
یعنی اگه فکر میکنی با گفتن دلخوریت اوضاع بدتر نمیشه بگو و اینکه طرف مقابلت کی هست و اینکه یا خیلی مهمه این دلخوری یا قابل اغماضه
مثلا همسرت کاری کرده که ازش ناراحتی تو یه موقعیت اروم بهش بگو من ازت ناراحت شدم چون توقع نداشتم این رفتار کنی و فقط در ارز 2_5دقیقه راجع بهش حرف بزن و دیگه تمام حتما همسرت اگه اون لحظه هم به روت نیاره ولی تودلش پشیمون میشه و جبرانش میکنهبرا مردا سخت مستقیم معذرت خاهی کنن ولی خودشون جبران میکنن
اگه برام بیشتر مثال بزنی بهتر کمک میکنیم واضح بگو شما چی میگی اونا چی میگن
ولی واقعا ازتمیخام این کش دادن دلخوری رو بذار کنا بشخصه من داغون میکنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)