سلام دوست عزیز
شما چه رفتارهایی را مترادف با بی احترامی میبینین ؟ منطقی به نظر نمیاد همه اطرافیانتون یا بیشترشون به شما بی احترامی کنن یا قدرنشناس باشن.
شاید باید توی تعاریف خودتون از بی احترامی تجدیدنظر کنین.
در ضمن شما وقتی لطفی به کسی می کنین قرار نیست حتما بازخوردی اونجور که توی ذهنتون هست رو از طرف مقابل دریافت کنین.اگر لطف و مهربانی رو در ازای
سپاسگذاری یا تلافی طرف مقابل انجام میدین ،بهتره اصلا لطفی به کسی نکنین.
مهربانی و برخورد خوب با دیگران رو به خاطر احترام به شخصیت و تعالی روح خودتون انجام بدین نه به خاطر عکس العمل اونها. در این صورت همیشه ناراضی و سرخورده
هستین.
در کل شما بهتره روی زودرنجی تون کار کنین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)