سلام اقای باغبان شماباغبان خوبی میشی خیلی بمن کمک میکنی ولی من خوب گل ندادم
میدونم منوگذشته چه حسی داره منم همون حسودارم ازش متنفرم فقط حسودیم شد به اون دختریکه الان باهاشه انقد براش ارزش قایل شده که حاضرشده یه خط جدیدبگیره و خط قدیمی و ثابتشوبندازه توگوشی دیگه که نکنه دخترایی مثل من مزاحمش شن و دوس دخترجدیده بفهمه وباهاش کات کنه حس تحقیرشدنه
قبلنامیگفتم وای خدا نکنه ازدواج کنه خخخخ الان چون خودم میرم سرکارو تاحدودی به خانوادمم کمک میکنم نصف حقوقم میره فقط بر موادغذایی حالا حساب کن اون با تصف حقوق من ازدواج کنه اصن بره زن بگیره باید نون خشک بخوره به این سادگیانیس به قول باغبان اخرش که تازه خوب از ابم دربیاد سراز سایت های مشاوره پیدا میکنه
بهت پیشنهادمیکنم برو سرکار سرگرم شی خیلی معجزه میکنه من اون تایمی که اداره م بیخیالم انگار توحال زندگی میکنم حالم خوبه
بچها میخوام مخ خودموبزنم روخودم کارکنم که دیگه بهش فکرنکنم باید اونو توخودمون ضعیف جلوه بدیم خودمون قوی شیم
خانم منوگذشته هم میتونه من میدونم








علاقه مندی ها (Bookmarks)