من نیاز دارم گریه کنم ولی گریم نمیگیره
راهنمایی کنید چطوری خالی بشم؟ لحظه ای دلشکستگیم و تحقیر شدنم از جلوی چشمم نمیره و نیمتونم هم گریه کنم
بگید چکاری باید بکنم