به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 24

Threaded View

  1. #18
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    شنبه 25 بهمن 04 [ 23:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,225
    امتیاز
    98,492
    سطح
    100
    Points: 98,492, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    8,100

    تشکرشده 7,109 در 2,468 پست

    Rep Power
    0
    Array

    سلام خانم
    mano_gozashte


    واقعیتش داشتم یه بار دیگه پُستم را می خوندم – دیدم آره

    آخه چقدررررر ماستمالی !


    به قول استاد 93 :

    "" من همیشه فکر میکردم این آقای باغبان یک باغبان ساده هست که روزها باغبانی میکنه و شبها میزنه تو کار NLP و مشاوره .. اما نگو نصف شبها میزنه توی کار ماستمالی ........ ""


    چقدر خوب !

    این تاپیک باعث شد ، یادی کنیم از استاد 93 - واقعیتش نمی دونم کجاست !

    با یه بنده خدایی صحبت می کردیم ، به این نتیجه رسیدیم ، شاید رفته مریخ !

    ....

    از این بابت معذرت می خوام ، اگر نتونستم شما را خوب درک کنم .
    ببخشید .


    .................................................. ...

    بحث دختر یا پسر بودن مطرح نیست ! - در احساسات یا در ذهن ! ( آقایون یه جور دیگه اذیت و ناراحت میشند در احساسات - ولی خب خانم ها ، شاید دل پروانه ای تر ی دارند )

    بحث اینکه ، چگونه بتونیم عواطف و احساساتمان را کنترل کنیم – بر ذهنمون تسلط پیدا کنیم و راحت تر زندگی کنیم


    امکان داره یه شخصی با یه ذهن فضایی، ترجیح بده کارگر ساده باشه و ساده زندگی کنه و لذت ببره !

    امکان داره شخصی فوق دکترا داشته باشه و ملیاردر باشه ، ولی آرامش نداشته باشه !

    و یا ....

    در مسیر رسیدن به آرامش – چیزی که خیلی مهمه ، به نظرم اینکه اول خودمون را کسی ندونیم

    غرور را از خودمون دور بدانیم و بدانیم ، واقعا ما در مقابل پروردگار هیچ هستیم

    پس چرا ؟؟؟؟.....


    ببنید یه پسری به شما ابراز علاقه کرده – و بنا بر دلایلی که اصلا مهم نیست ! ، پشیمون شده !


    انسانها به دوسته تقسیم میشند در این جور اتفاق ها :


    1 ) دسته اول انسانهایی هستند که می گویند : خب منو نخواسته – خلایق هرچه لایق !

    2) دسته دوم انسانهایی هستند که به خودشون میگند : من چه ایرادی داشتم – من چمه – چه کم دارم !



    ما انسانها همیشه انتخاب می کنیم – انتخاب می کنیم از میان انتخاب ها !

    و آرامش ما به این انتخاب ها بستگی داره !


    دسته اول به دنبال اثبات چیزی نیستند – چون ارزش خودشون را می دونند !!!!!!!!!

    ولی دسته دوم همیشه به دنبال اثبات خودشون هستند و می خواهند ارزش خودشون را به دیگران ثابت کنند !!

    حالا شما کدوم دسته هستید ؟
    دسته اول یا دوم ؟
    یا شاید هر دو ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

    .............................................


    دو موردی در شما هست که باید این مشکل با خودتون حل کنید :

    اول اینکه به نظرم هنوز عشق اون شخص درونتون هست ( تا حدودی ) - و اون فرد را شاید در ذهنتان فرد خوب می دانید

    دوم اینکه به خودتون میگید : چون منو نخواسته – حتما من دختر خوبی نیستم – برای همین حس خوبی به خودتون ندارید !!

    و فکر می کنید تحقیر شدید ( متاسفانه )


    می تونی برای خودت استدلال درست کنی !

    یعنی بگی که : چیزی که در ازدواج مهمه ، اینکه زن و شوهر برای هم باشند – هم نفس باشند !

    نه برای شخص دیگری – نه برای نفس دیگری !!

    پسری که تنوع طلب هست و دوست داره هر روز با یکی باشه ! این شخص بدرد ازدواج نمی خوره

    امکان خیانت بسیار بالاست – چون اون شخص به معنی عشق ، پی نبرده و اگر هم پی برده باشه عشق را فقط ؟ می بینه !!

    چون تنوع طلب هست و این یه مریضی هست در خودشناسی !

    که درمان آن هم فقط خداشناسی بیشتر - و یا اتفاقات زندگی که در آینده که براش می یافته ! ( خدایی نکرده )


    اگر به این راز پی ببری ، اگر این شخص همیشه جلوت هم باشه ، حتی حاضر نیستی بهش نگاه کنی

    چه برسه که سلام بدی ! - ولی اگر به این باور نرسی همیشه دور خودت می چرخی !!!!!

    و هی به خودت میگی چرا منو تحقیر کرده ! و دنبال اثبات چیزی های هستی که اصلا مهم نیست پ پس باید اعتماد به نفس و عزت نفس خودمان را بالا ببریم !!


    چه کسی را تحقیر کرده ؟
    خودش را ، یا شما را ؟

    .........................


    شما سه کار می تونی انجام بدی :


    1) یا سر کلاس بمونی – چون به قول خودت دونگی پول گذاشتید! . و سعی کنی تمام کنید کلاس را و بی توجه باشی

    2) از کلاس انصراف بدید

    3) همیشه غصه بخورید


    دختر خوب ، سر زندگی خودته !!!! - سریع یه راه را انتخاب کن .

    کائنات به تصمیم تو احترام میذاره !


    اگر من جای شما بودم گزینه 1 را انتخاب می کردم و با بی توجهی بهش می گفتم تو برای من هیچ ارزشی نداری

    بعد از کلاس هم سریع می رفتم.

    یعنی به خودت میگی : چقدر قدرتمند هستی و به ذهنت تسلط داری !!


    اگر بهش توجه کنی – اگر احساسات و عواطف را گدایی کنی – اون بیشتر دوست داره و دوست داره ازت امتیار بگیره !

    و شاید هم نخواد امتیاز بگیره و فقط از این کار لذت ببره ! ( بی محلی به شما )


    وقتی که این اتفاق تمام شد ( یا در منزل هستی یا .... ) از تکنیک های قطع الگو استفاده کن

    یا اگر نمی تونی برو پیش روانشناس بهش بگو : تکنیک قطع الگوی منفی یعنی چی ؟

    بهش بگو درباره ی NLP - NAC باهات صحبت کنه و سعی کن اجرایی کنی

    اگر دنبال تغییر در خود هستی !!!!!
    اگر !!!!

    ترسی هم نداره – اون بنده خدا شغلش همینه !

    شاید یکی به شما بگه درکت می کنم ، منظورش ابن باشه :

    غم تو ، منو ناراحت میکنه ( عجب جمله سنگینی )

    .......................................

    وقتی به خودت واقعیت پی بردی و فهمیدی واقعا کی هستی و چقدر ارزشمند هستی

    اون موقع دیگه آزادی

    اگر به این راز پی نبریم – همیشه در قفس هستیم و در آینده باید جواب بدیم !!

    هیچ انگشتر جادویی در کار نیست که ما آن را در دست کنیم و اتفاقات را به نفع خودمون تغییر بدیم !!!!!

    ولی از اون بهتر هست و اون هم تسلط به ذهنمان !!



    خداوند در قرآن می فرماید :


    أَمَّنْ هُوَ قَانِتٌ آنَاء اللَّيْلِ سَاجِدًا وَقَائِمًا يَحْذَرُ الْآخِرَةَ وَيَرْجُو رَحْمَةَ رَبِّهِ قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ ﴿۹﴾

    [آيا چنين كسى بهتر است] يا آن كسى كه او در طول شب در سجده و قيام اطاعت [خدا] مى‏كند [و] از آخرت مى‏ترسد و رحمت پروردگارش را اميد دارد
    بگو آيا كسانى كه مى‏دانند و كسانى كه نمى‏دانند يكسانند تنها خردمندانند كه پند پذيرند

    شاید اینکه بتونیم بر ذهنمان تسلط پیدا کنیم جزء دونستنها باشه !
    باید تلاش کنیم همگی به این مهم برسیم ، تا راحت زندگی کنیم .

    ...........................


    شیطان گور به گور شده میگه :

    دیدی تو را نخواست – دیدی -----
    اون دوست داره به تو بگه چرا ؟
    ولی تو بهش بگو مهم نیست !!
    دیگه مهم نیست !
    از اون بهتر منتظر منه !!


    نری باهاش چایی بخوری ! ( با شیطان )

    آخه یه بنده خدایی این جوری بود - مثلا 7 صبح تا 10 درس می خوند – بعد نیم ساعت با شیطان چایی می خورد

    بعد دوباره درس ! سپس این دفعه قهوه و بیسکویت و ..... ( هر کی یه جور – باغبان یه جور دیگه ! )

    شاید بشه یه رمان دربارش نوشت

    آدم خوب و بسیاز عجیبی هست


    ببخشید اگر نتوستم کمکی کنم به شما دو بزرگوار .

    .....


    شاعر می فرماید :


    ای وای اگه روزی نظر

    برگرده از نگاهت ،،

    چیزی نمی مونه دیگه ، از بودنم ، باقی ،،،

    من تشنه نورم، اَلا ، یا ایها ساقی،،

    یا ایها ساقی



    ...

    ببخشید ، طولانی شد


    یا حق .


    ​​
    ویرایش توسط باغبان : شنبه 14 آذر 94 در ساعت 18:47

  2. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    mano-gozashte (شنبه 14 آذر 94), محیا ناز (شنبه 14 آذر 94), zzzz (شنبه 14 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: چهارشنبه 14 تیر 96, 19:57
  2. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  3. پاسخ ها: 37
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 فروردین 93, 16:14
  4. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: سه شنبه 28 شهریور 91, 23:34
  5. پسری که دنبال تصاویر جنسی تو نت هست ممکنه مشکل درست کنه برای اطرافیانش؟
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: جمعه 12 اسفند 90, 15:20

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.