من برای مشاوره با مشاور همیشه دوتامشکل دارم
یکی ترس از افشای هویت واقعیم و پخش شدن راز شخصیم دوست ندارم کسی بفهمه من چه اشتباهاتی داشتم
و این جمله که همه مشاورا میگن درکت میکنیم.دقیقا این حس بهم دست میده که اصلا درکم نمیکنند!
تشکرشده 5 در 5 پست
من برای مشاوره با مشاور همیشه دوتامشکل دارم
یکی ترس از افشای هویت واقعیم و پخش شدن راز شخصیم دوست ندارم کسی بفهمه من چه اشتباهاتی داشتم
و این جمله که همه مشاورا میگن درکت میکنیم.دقیقا این حس بهم دست میده که اصلا درکم نمیکنند!
باغبان (شنبه 14 آذر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)