سلام
به نظر من همونطوری که خودتون گفتید گاهی ایشون به نظر شما عیب و ایرادی ندارن بلکه شاید کمتر دختری با این خصوصیات اخلاقی
پیدا بسه پس میشه نتیجه گرفت که این شما هستید که افکارتون گاهی اوقات دچار نوسان میشه چون همسر شما که ظاهرش مدام تغییر نمیکنه
پس مطمئن باشید و شک نداشته باشید که حتی اگه از ایشون هم جدا بشید بازهم با این نوسان افکارتون بازهم زندگی خوبی نخواهید داشت
با توضیحاتی که خودتون نوشتید نشون میده که ادمی هستید احساسی و شکستن دل دیگران اول از همه خودتون رو ناراحت میکنه که مطمئنم بعد از جدایی از خانومتون میاین همدردی و میگید عذاب وجدان گرفتم چیکار کنم؟!
البته معذرت میخوام که رک صحبت کردم
امیدوارم خیییییییلی زود به آرامش برسید
التماس دعا








علاقه مندی ها (Bookmarks)