به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 65

Threaded View

  1. #12
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 10 آبان 00 [ 00:10]
    تاریخ عضویت
    1388-2-15
    نوشته ها
    532
    امتیاز
    15,820
    سطح
    80
    Points: 15,820, Level: 80
    Level completed: 94%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranTagger Second Class10000 Experience PointsSocial
    تشکرها
    2,510

    تشکرشده 2,961 در 521 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    80
    Array
    جناب جوادیان


    در تاپیک قبل بهترین راهنمایی‌ها به شما داده شد و شما ندیده گرفتید. نتیجه اینکه، مشکل را پیچیده تر کردید. من بخش اعظمی از نظرات دوستان را خواندم. در زندگی‌ باید واقع بین بود، و یکی‌ از معدود نظراتی که به نظرم مفید بود، نظر khaleghezey در تاپیک قبلی‌ شما هست که واقع بینانه و بر پایه منطق هست:

    http://www.hamdardi.net/thread39626-5.html#post392655


    شما متأسفانه بیشتر تحت تاثیر نظرات خانم‌های تالار که اکثرا احساسی‌ هستند قرار گرفتید و نتیجه‌اش هم این شده که الان کارتان به دعا‌ نویسی و خرافات کشیده است. یکی‌ از مشکلات اساسی‌ شما عدم توانایی در تصمیم گیری و بسیار احساسی‌ عمل کردن هست، که نتیجه امروز آن این هست که الان زیر یک سقف هستید.

    این مسائل ربطی‌ به دین، دیانت و دعا‌ ندارد. خداوند به شما عقل، چشم و منطق داده و در انتخاب برای ازدواج باید خودخواه بود. شما باید در همه مسائل (اخلاق، ایمان، زیبایی‌، ...) شرایط هم کفو بودن را رعایت میکردید و فرد مورد نظر شما در هر یک از این معیار‌ها که یکی‌ از آنها هم زیبایی‌ و کشش جنسی‌ هست، حداقل نمره قبولی را برای شما داشته باشد. این در حالی‌ هست که فرد مقابل شما، در این زمینه (برای شما) نمره قبولی ندارد. فکر نکنید ایشان تغییر می‌کند، تغییری در کار نیست! آیا حاضرید ۵۰ سال با این فرد با همین شرایط زندگی‌ کنید؟ الان جوان هستید و در آغاز زندگی‌ مشترک و در چنین دورانی همه سرشار از احساسات و کشش جنسی‌ هستند که در رابطه شما وجود ندارد. ادامه دادن این رابطه کژدار و مریض نه به صلاح شما هست نه این خانم، در این شک نکنید.
    فکر نکنید این احساسات شما با ادامه زندگی‌ عادی و بی‌ اثر میشوند. اصلا اینطور نیست. چنین فکری، تنها گول زدن خود و بستن چشمهاست. زندگی‌ جای شعار دادن و رویا بافی‌ نیست.

    با مسائلی‌ که مطرح کردید و برداشت شخصی‌ من، پیشنهاد من برای شما جدایی‌ هست.



    موفق باشید


    کامران
    عاشق همه سال مست و رسوا بادا

    ديوانه و شوريده و شيدا بادا

    با هوشياري غصه هر چيز خوريم

    چون مست شديم هرچه بادا باد


  2. کاربر روبرو از پست مفید kamran2007 تشکرکرده است .

    maral569 (شنبه 14 آذر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. درباره این شخص دچار وسواس فکری شده ام
    توسط nokte در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 29 آذر 95, 18:59
  2. اختاپوس وسواس فکری- عملی (اختلال وسواس اجباری)
    توسط مدیرهمدردی در انجمن وسواس
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 26 فروردین 95, 08:31
  3. وسواس ظاهری دارم ، زندگیم داره تباه میشه
    توسط omidsss در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 دی 93, 21:36
  4. وسواس فکری دارم
    توسط Milad1 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: چهارشنبه 23 مرداد 92, 11:08
  5. وسواس روانیم کرده
    توسط اسناء در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 13 خرداد 92, 17:29

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.