هرجا جلوی ضرروبگیری منفعته همینکه اومدی اینجا خیلی خوبه میخوای به خودت کمک کنی افرین پس غموغصرو بزارکنار مطمین باش فقط منوتو این وضعیتونداریم
دقیقا همون چیزایی که بتو گفت بمنم میگفت پولدارنیستی درحالیکه اونا توشرق تهران مستاجربودن ماتوجنوب تهران مالک اگه میفروختیم ازوناهم بالاترمیرفتیم لااقل رهن
میدونی میدونستم که ارزش غصه خوردن نداره بیخودی دارم براش زجر میکشم بخاطرهمینه که نذاشتم نمرهام کم بشه و تلاشمم بیشترمیکردم بااینکه میدونم ارزش نداره بازم هنوزتوفکرمه توقلبمه شمارشوپاک کردم تا هرچی نرم افزار داره پاک شه اما دلم یجوری شد دوباره سیوکردم :((حتی بهم گفت ازقیافت خوشم نمیاد:((
البته این وضعیت روحیت طبیعیه منم اون موقع 10کیلولاغر شدم غذانمیخوردم ولی درسمو میخوندم خخخ الان چاقتر ازون موقع شدم:))
همین الان پاشو بغضتوبشکن بشین نیم ساعت گریه کن اروم شی سیر شی برنامه ریزی کن واس درسات واس کارات
میدونم گفتنش اسونه ولی بایدبتونی باورکن وقت طلاس دیگه این لحظهابرنمیگرده
یمدت بود انگشت شصت پام سر بود ترسیدم گفتم لابد ام اس گرفتم ازاسترس زیاد حتی ترسیدم برم دکترچون بیماری بدیه اخرش فرد فلج میشه ولی الان حالم بهتره خداروشکرکه سلامتی داریم هیچ چیز بالاتراز سلامتی نیست ما از بس دلمون خوش بوده میشینیم غصه الکی میخوریم اینوجدی میگم
الان خودم که باهات حرف زدم بهترشدم
مثلا من یه زمانی دغدغه کنکور داشتم الان تموم شد الان دغدغه ندارم میشینم فکراون سامانومیکنم اگه سرت شلوغ باشه سرگرم کاری باشی بهش فکرنمیکنی من موقعیکه اداره م انقد باهمکارا میگیم میخندیم خوش میگذره که دوس داره 5شنبهام برم سرکار چون تواین تایم فکراون نمیادتو ذهنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)