ای واااای....خدای من......واقعا متاسف شدم....من امروز متوجه تایپیکتون شدم......بخدا تا برسم ته نظرات...دلم میلرزید....دستام میلرزید.....خدا لعنتشون کنه ایشاله......سعودیای نامرد و نجس رو .....خدای من...چرا همیشه خوبا رو دست چین میکنی؟؟؟
از نظر حقوقی میتونین پیگیری کنین؟؟؟ اخه گفتی که بعداز حادثه سالم دیدنش.....!
خدا به خواهرتون صبر بده......متاسفم .







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)