یسنای محترم ،،،،بیشتر خانما بعد از طلاق به فکر تغییر و بهبود می افتند،،،،،،،،میتونی بدون جدایی به فکر تغییر تو خودت بیفتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میتونی به تحقیر هاش بخندی و با روی گشاده نشون بدی که تو اعتماد بنفس خیلی بالایی داری، نحوه برخورد با هر تحقیری شدت اون تحقیر رو بالا می بره یا پایین می یاره وقتی اون مسخره میکنه تو اما تو چهره ات ناراحتی دیده نمیشه ،،،ناخودآگاه بقیه احساس میکنن حرف بدی نشنیدن و شوهرت هم کمتر دچار وسوسه اجرای این فیلم برای جلب توجه میشه و برعکس وقتی یه حرف خوب میزنه تو کلی ذوق کنی و اون حرف رو جلوی همه پیاز داغش رو زیاد کنی آقای شوهر راه جلب توجه جدیدی پیدا میکنه،،،،،،،فقط کافیه وقتی ببخشیدا چرت و پرت میگه شما با بیخیالی یا حالت شوخی نشون بدی که اطمینان داری که با حرفاش نمی خواد اذیتت کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!مازنا باید بازیگر باشیم این تنها راه خوشبختیه ،،،،،،،،،،،،طلاق حیرونی میاره و آخرین راهه برای کسی که مجبوره و راه دیگه ای نداره،،،،،،،،با طلاق یا ازدواج مجدد فقط مشکل رو تغییر میدی،،،،،،،،،چون شوهرت حسن و خوبی قابل توجهی داره،،،،،،،،،من تو عقد جدا شدم چون راه دیگه ای نداشتم اما شوشوی تو 5 سال بوده ،،،،،،،من یه جایی خوندم افراد با حدود 5سال زندگی مشترک احساس دلزدگی نسبت به هم پیدا می کنن و این گذراست
میدونی ازدواج چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟قبول کردن مسئولیت یه مرد گنده که پدر و مادرش دیگه توانایی نگه داریش روندارن!!!
التماس دعا










علاقه مندی ها (Bookmarks)