به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 51

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 02 مرداد 01 [ 23:19]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    128
    امتیاز
    7,807
    سطح
    59
    Points: 7,807, Level: 59
    Level completed: 29%, Points required for next Level: 143
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    37

    تشکرشده 145 در 70 پست

    Rep Power
    30
    Array
    وروجک عزیزم..خیلی برات حرف دارم.
    عزیزم من از بابام گفتم پس حتما نخوندی.حقوق بابای من اصلا کم نیست.تو حسابش ان ملیون پوله ولی بیا خونه ی مارو ببین،60متره.بیا زندگیمونو ببین،خسیس میدونی یعنی چی؟یعنی بابات تو یک ماه ده تومن پول بزور بهت بده یعنی پول نده که حداقل تو دانشگاه غذا رزرو کنی!یعنی سال بگذره یادش نیاد پول بده یه مانتو بخری یعنی تفریح صفر رفت و امد صفر
    وجهه اجتماعی میدونی چیه؟اونیه که ما خیلی داریم!هر خواستگاری بیاد از منم اصلا خوشش بیاد خوب؟بره از همسایه بغلیمون یک تحقیق ساده بکنه همونجا برمیگرده!
    شده بابات بره دم در با صدای بلند هزاااار حرف زشت بزنه؟و تو اب شی ؟شده ابرو نه تو فامیل داشته باشی نه خانواده؟و قوز بالا قوز اینه که دلربا هم نباشی!اینها همه یک هزارم زندگی منم نیست عزیز دلم
    بابای من پولداره!پولشو میخوام چکار؟داماد بابای من پولشو میخواد چکار؟
    حرف واسه گفتن زیاده عزیز دلم..
    خیلی حرفات درسته خیلیییی.قبول دارم.
    اما کسیو میشناسم که همه چیزش صفر بود حتی خانوادش پدرش اعتیادی داشت که کلا چیزی متوجه نمیشه،یک ازدواج فوق العاده موفق داشته با پسری که هزار برابر ازش زیبا تره

    من اگه بخوام مکشلاتمو بگم که یه طومار میشه.
    مامان من منو همیشه قایم میکنه!اگه کسی از من خوشش بیاد خیلی رک میگه مگه تو چی داری؟واقعا عقل از سرش پریده!!
    مامانم کلا فقط دو نفر تو عالم براش مهمن،دختر بزرگش،دامادش

    الانم هیچی تغییر نکرده، هدف از این تایپیک اعتماد بنفسی بود که به کمک بقیه ای که شاید هیچوقت متوجه نبودن، تو خودم کشتم!
    هنوز هم من تو همین خانواده ام با همین پدری که جلوی هیچ بشری برامون ابرو نزاشته و همین مادری که منو کیلومترها از خودش دور کرده!خواهری که فقط فکر خرج کردن از جیب مامانشه!همین!

    شرایط همونه و تغییر نخواهد کرد
    منم شاید مثل خیلی از دخترا بخاطر شرایطم یا نه اصلا بخاطر مصلحت ازدواج نکنم
    هدف تایپیکم شاید دقیقا همین بود،تغییر خودم و پذیرش اینده ای که نمیخوام بزارم بهم تحمیل بشه،
    قطعا ازدواج مهمه اما نمیخوام دیگه بهش فکر کنم.
    بدتر از همه اونه که با هرکی دوست میشی یهو با یک ادم خیلی خوب ازدواج کنه
    دیگه نمیخوام اینا برام مهم باشه
    میخوام کتاب بخونم واسه خودم بیرون برم شده تنهایی،میخوام بی دلیل خوش باشم نمیخوام انقد احمقانه و بسته فکر کنم..
    فرصت زندگی فقط یک بار بمن داده شده و نمیخوام دیگه این افکار چرت و پرت بمن غلبه کنن.
    اگر بخوام بهشون فکر کنم چیزی ازم نمیمونه،همونطور که تا الان منو خورده،
    تهش چیه؟ازدواج نمیکنم!فدای سرم.نمیخوام منتظر محبت از کسی باشم میخوام خودم انقدر خودمو دوست داشته باشم تا حداقل به ظاهر،نیاز به محبت کسی نداشته باشم!

    پستی که برام گذاشتی منو مصمم تر کرد عزیزم.
    ممنون واقعا ممنون.

  2. 4 کاربر از پست مفید ابی اسمان تشکرکرده اند .

    rayehe (یکشنبه 01 آذر 94), گندم.م (چهارشنبه 27 آبان 94), voroujak (چهارشنبه 27 آبان 94), صبا_2009 (چهارشنبه 27 آبان 94)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 دی 94 [ 23:14]
    تاریخ عضویت
    1393-7-24
    نوشته ها
    47
    امتیاز
    1,608
    سطح
    23
    Points: 1,608, Level: 23
    Level completed: 8%, Points required for next Level: 92
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registeredTagger First Class
    تشکرها
    83

    تشکرشده 39 در 22 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط ابی اسمان نمایش پست ها
    وروجک عزیزم..خیلی برات حرف دارم.
    عزیزم من از بابام گفتم پس حتما نخوندی.حقوق بابای من اصلا کم نیست.تو حسابش ان ملیون پوله ولی بیا خونه ی مارو ببین،60متره.بیا زندگیمونو ببین،خسیس میدونی یعنی چی؟یعنی بابات تو یک ماه ده تومن پول بزور بهت بده یعنی پول نده که حداقل تو دانشگاه غذا رزرو کنی!یعنی سال بگذره یادش نیاد پول بده یه مانتو بخری یعنی تفریح صفر رفت و امد صفر
    وجهه اجتماعی میدونی چیه؟اونیه که ما خیلی داریم!هر خواستگاری بیاد از منم اصلا خوشش بیاد خوب؟بره از همسایه بغلیمون یک تحقیق ساده بکنه همونجا برمیگرده!
    شده بابات بره دم در با صدای بلند هزاااار حرف زشت بزنه؟و تو اب شی ؟شده ابرو نه تو فامیل داشته باشی نه خانواده؟و قوز بالا قوز اینه که دلربا هم نباشی!اینها همه یک هزارم زندگی منم نیست عزیز دلم
    بابای من پولداره!پولشو میخوام چکار؟داماد بابای من پولشو میخواد چکار؟
    حرف واسه گفتن زیاده عزیز دلم..
    خیلی حرفات درسته خیلیییی.قبول دارم.
    اما کسیو میشناسم که همه چیزش صفر بود حتی خانوادش پدرش اعتیادی داشت که کلا چیزی متوجه نمیشه،یک ازدواج فوق العاده موفق داشته با پسری که هزار برابر ازش زیبا تره

    من اگه بخوام مکشلاتمو بگم که یه طومار میشه.
    مامان من منو همیشه قایم میکنه!اگه کسی از من خوشش بیاد خیلی رک میگه مگه تو چی داری؟واقعا عقل از سرش پریده!!
    مامانم کلا فقط دو نفر تو عالم براش مهمن،دختر بزرگش،دامادش

    الانم هیچی تغییر نکرده، هدف از این تایپیک اعتماد بنفسی بود که به کمک بقیه ای که شاید هیچوقت متوجه نبودن، تو خودم کشتم!
    هنوز هم من تو همین خانواده ام با همین پدری که جلوی هیچ بشری برامون ابرو نزاشته و همین مادری که منو کیلومترها از خودش دور کرده!خواهری که فقط فکر خرج کردن از جیب مامانشه!همین!

    شرایط همونه و تغییر نخواهد کرد
    منم شاید مثل خیلی از دخترا بخاطر شرایطم یا نه اصلا بخاطر مصلحت ازدواج نکنم
    هدف تایپیکم شاید دقیقا همین بود،تغییر خودم و پذیرش اینده ای که نمیخوام بزارم بهم تحمیل بشه،
    قطعا ازدواج مهمه اما نمیخوام دیگه بهش فکر کنم.
    بدتر از همه اونه که با هرکی دوست میشی یهو با یک ادم خیلی خوب ازدواج کنه
    دیگه نمیخوام اینا برام مهم باشه
    میخوام کتاب بخونم واسه خودم بیرون برم شده تنهایی،میخوام بی دلیل خوش باشم نمیخوام انقد احمقانه و بسته فکر کنم..
    فرصت زندگی فقط یک بار بمن داده شده و نمیخوام دیگه این افکار چرت و پرت بمن غلبه کنن.
    اگر بخوام بهشون فکر کنم چیزی ازم نمیمونه،همونطور که تا الان منو خورده،
    تهش چیه؟ازدواج نمیکنم!فدای سرم.نمیخوام منتظر محبت از کسی باشم میخوام خودم انقدر خودمو دوست داشته باشم تا حداقل به ظاهر،نیاز به محبت کسی نداشته باشم!

    پستی که برام گذاشتی منو مصمم تر کرد عزیزم.
    ممنون واقعا ممنون.

    افرین اسمان ابی .واقعا تصمیم خوبی گرفتی. اینقدر دلخوشی برای خودت درست کن که اینجور فکرا نتونه سراغت بیاد
    اون حرفا رو هم زدم که بدونی شرایط اجتماعی دخترای زیادی هست که خرابه و تحت فشار ن واسه منفی گرایی نزدم اونهارو

    خیلی حرفات خوب بود. من هم ازت یاد بگیرم به امید خدا

  4. 2 کاربر از پست مفید voroujak تشکرکرده اند .

    گندم.م (چهارشنبه 27 آبان 94), باغبان (چهارشنبه 27 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 54
    آخرين نوشته: چهارشنبه 17 تیر 94, 18:47
  2. سرد شدن نسبت به همسر بدلیل مشکلات زیاد
    توسط سناریا در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 94, 18:34
  3. از اینکه خیلی زیاد عاشق شوهرمم خسته شدم چون مشکلات زیادی برام ایجاد کرده
    توسط مهشید93 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: پنجشنبه 11 دی 93, 15:23
  4. پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: یکشنبه 11 خرداد 93, 10:55
  5. استرس شدید -تنبلی زیاد -بی حوصلگی زیاد باعث شده همه اش بخورم
    توسط پونه در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 92, 23:06

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:22 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.