سلام مجددهلنا جان ممنونم که وقت میذارین.طبق این پست من علائم زیر رو دارم:از دست‌ دادن‌ علاقه‌؛ بی‌حوصلگی‌ و دلزدگی‌؛ ناتوانی‌ از لذت‌ بردن‌احساس‌ ناامیدی‌؛ بی‌حالی‌ و خستگی‌بی‌خوابی‌؛ خواب‌ زیاد یا ناراحت‌احساس‌ بی‌ارزش‌ بودن‌ ومورد نیاز نبودن‌ و گوشه‌گیری‌ اجتماعی‌؛مشکل‌ داشتن‌ در تصمیم‌گیری‌؛ مشکل‌ داشتن‌ در تمرکزیکباره‌ به‌ گریه‌ افتادن‌ بدون‌ توضیح‌ مشخص‌احساس‌ گناه‌ شدید به‌ خاطر وقایع‌ بی‌اهمیت‌ یا خیالی‌تحریک‌پذیری‌؛ بی‌قراری‌؛ افکار خودکشی‌دردهای‌ مختلف‌، مثل‌ سردرد، درد قفسه‌ سینه‌ بدون‌ شواهدی‌ از بیماری‌ جسمی‌یعنی تقریبا همه علائمو دارم و شدتشم کم نیست.متاسفانه اصلا نمیتونم به خودم امید بدم و از طرفی اصلا امکان مراجعه به مشاور حضوریم ندارم.همونطور که توی تاپیک اول گفتم بیکاری،تحقیرا و محدودیتای بیش از حد مادرم، ناتوانی در ارتباط با دیگران( من فوق العاده برونگرا هستم و عاشق ارتباط با افراد جدید و ازینکه روز ها توی خونه هستم و هیچکس نیست حتی باهاش حرف بزنم وافعا عذاب میکشم)، به دلیل مشکل مالی خیلی زیاد نه میتونم کلاس های ورزشی برم و نه به علایقم برسم، انگیزمو واسه درس خوندنم کامل از دست دادم .خواهش میکنم از دوستان که بهم راهکار بدید و کمکم کنید خودمو پیدا کنم من حتی امیدمو به خدا هم دارم از دست میدم.تو این 1سال خیلی مقاله و کتاب خوندم باور کنید تاثیر نداشت چون من نمیتونم به تنهایی این مشکلاتو حل کنم نیاز به راهنمایی دارم ممنونم از همه.