اقای محترم من که توی همون اولین پاسخم به شما گفتم راه حل چیه......یه قرار ملاقات..یه شاخه گل...و دو تا گوش شنوا لازمه.....و اینکه فقط و فقط اون باید بگه و شما گوش کنین.بزارین انقده بگه...تا هم خوشحال بشه که یه نفر هست تکیه گاهش بشه...هم اینکه تمام چیزایی که توی این مدت اذیتش کرده رو بریزه بیرون....و بهش قول مردونه بدین که شرایط رو عوض میکنید..اوضاع رو مدیریت میکنین......بالاخره خانمتون این تلاش شما رو ببینه.....اون موقع اونم تلاشش رو میکنه....توی مرحله بعدی شما دوتا گوش ازش قرض بگیرین واسه کارایی که توی این مدت شما رو ناراحت کرده و چیزایی که ازش توقع دارین.








علاقه مندی ها (Bookmarks)