اینجا چرا شل و سفت میشه، یه مدت خوب بود اما باز داره خاک می خوره!
الان یه اس ام اس از خانومم بهم رسید؛ میشه گفت به نوبه خودش یه خاطر عاشقانه هست؛
"خواستم بگم مرسی که مهربونی،
مرسی که واسه زندگیمون خیلی خیلی زحمت می کشی.
به داشتنت افتخار می کنم و بدون اغراق، هر لحظه بیشتر از لحظه قبل، دوستت دارم.
با تمام وجود دوستت دارم."
من بعد از خوندن اس ام اس
چون هدف اصلی ما در این بخش دادن ایده به هم، برای شیرین تر کردن زندگی هست، پس یه اس ام اس از ته دل هم میتونه انرژی جدیدی رو به طرف مقابل تزریق کنه و شارژ روحی هست برای شیرین تر شدن روزهای آینده.










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)