یادمون باشه بعضی از قهر کردن ها از روی خشم و نفرته ، بعضی قهرها از روی عشق و ناز کردن.!
مواظب باش در مورد زنت کدومشه؟ وقتی میری دنبالش ببین برخوردش چطوره؟ دلش برات لک زده بوده یا نه؟ منتظرت بوده یا نه؟!
من همیشه معتقد بودم بدترین دوران، دوران عقده. خودم یه هفته بین عقد و عروسیم زمان گذاشتم چون نمیخواستم از این مشکلات باشه/
شما هم اول مشکلت رو ریشه ای حل کن. اگر دیدی مساله همین خونه ما و خونه شماست بهتره زودتر بری خونه بگیری و ...
نرفتن شما خونه پدر زنت هم درسته، بدم میاد از این دامادای پلاس و پررو
نیومدن خانمت خونه شما هم باز حقشه. هفته ای یبار بیشترش هم اصلا صلاحت نیست. حتی اون اومد تو نباید ببریش.
نمیشه دختر مردم رو عقد کنی هی مفت و مجانی ببری خونه بابات و ... خب برو سر خونه زندگیت








علاقه مندی ها (Bookmarks)