به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 15 اسفند 94 [ 21:11]
    تاریخ عضویت
    1393-12-15
    نوشته ها
    37
    امتیاز
    1,751
    سطح
    24
    Points: 1,751, Level: 24
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 49
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    134

    تشکرشده 120 در 36 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط merlin نمایش پست ها
    درمورد مبحث دوستی و خیانت یه چیزی رو بگم خدمت شما و اقای samanft .اول اینکه ادم باید درست انتخاب کنه تا به همچین مشکلی نخوره دوم اقای سامان البته من خیلی با بقیه دخترا فرق دارم و نمیتونم نظر کلی بدم ولی خب الان که دختر پونزده ساله هم پیدا کنید گوشیش پر از چته.دختر صد در صد بی ارتباط نمیشه پیدا کرد. باید ذات و شخصیت اون ادم درست باشه که نه فقط به ظاهره و نه به یک کلمه مثل کافه.حالا من خودم با کافه مورد دارم و میگم! و شاید یه دختری قبلا دوستی داشته و فهمیده اشتباه بوده کار خلاف شرع هم نکرده و فقط دوست عاطفی بوده و الان دیگه هم گذشته و هم کاملا پشیمونه نمیشه این دختر رو بزارید توی دستهدخترایی که بدن یا خیانت میکنن.خیلی از این دخترا شاید منتظر یه زندگی اروم با یک ادم درست و وفادار هستن.والبته حالت دیگش هم وجود داره که به ادمش بستگی داره کسی که سالی ده تا دوست داشته خب باید خیلی احتیاط کرد واسش
    دوست عاطفی دیگه چه صیغه ایه؟! دوستی دوستیه حالا یه پسر برای رفع نیاز یه دخترم واسه رفع نیاز، اولی جنسی دومی عاطفی. نمیدونم چرا دخترا ارضای نیاز جنسی یه پسرو اخر شرارت بودن میدونن ولی ارضای نیاز عاطفیشونو یه کار درست و مورد نیاز. یه پسر تونست نیاز جنسیشو کنترل کنه قابل مقایسه با دختریه که تونسته نیاز عاطفیشو کنترل کنه

    در مورد سوالتونم منم پسریم تا الان نه دوستی عاطفی داشتم نه دوستی جنسی. در مورد قضیه ای که تعریف کردید، خب باید ببینید تو چه مکانهایی اون پسرایی که انتظارشونو دارید ممکنه حضور پیدا کنن

  2. 2 کاربر از پست مفید capitan2 تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (دوشنبه 25 آبان 94), merlin (یکشنبه 24 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج توی سن 23 سالگی
    توسط sajad98 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 شهریور 94, 05:08
  2. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  3. چرا همیشه پشیمونم؟ چرا همیشه توی گذشته زندگی میکنم؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 22:58
  4. شوهرم توی چت با دختر ها چت میکنه کمک!!!
    توسط zohreh12345 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 28 بهمن 90, 22:14
  5. بزرگترین اشتباهی که توی زندگیم مرتکب شدم ...
    توسط شیلا در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 87, 07:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.