خب دوست من اینجای کار اشتباه از شماست،
اونجا خونه ایشون نیست و نخواهد بود،
همون طور که گفتم تا قبل از مراسم عروسی خونه اصلی ایشون همون خونه پدرشون هست و بعد از اون هم باز خونه اصلی شون خونه شما دوتا هست، (تکرار می کنم ،شرعاً عرفاً و قانوناً اونجا خونه ایشون نیست) اونجا خونه مادر شوهر هست و یه توصیه برادرانه بهت می کنم که برای این که احترامات حفظ بشه به هیچ وجه خواستار این نباش که همسرت و مادرت و خواهرت توی یه خونه (حتی توی طبقه های مختلف و مجزا) با هم زندگی کنن. (منظورم برای بعد عروسی هست )
قرار گیری این افراد در کنار هم یعنی قرار گرفتن پنبه و آتش در کنار هم و نقش خواهر شوهر هم همون نقش بنزین هست.
پس بخوایم نتیجه بگیریم؛ همون طور که گفتم جلوه جالبی نداره که داماد توی خونه مادر زن پلاس باشه و خوبه که احترام خودشو حفظ کنه و رفتامدش رو در حدی داشته باشه که چتر به حساب نیاد، برای همسرتون هم همین صدق می کنه و خب اون بنده خدا هم معذب هست و شرایط خاص خودشو داره. فکر کنم همون پیشنهادی که داده (هفته ای یه شب خیلی هم پیشنهاد درست و عاقلانه ای بوده) به نظر بنده، همسرتون چه با سیاست و چه نا آگاهانه راه درستی را انتخاب کرده.
پس شما با اصرار بر این امر موجبات ایجاد شکاف بین خودتون رو فراهم نکنید.








علاقه مندی ها (Bookmarks)