باسلام
سئوال مبهم و کلی و جوانب مختلف دارد و بیشتر بحث نظری هست. و اینگونه تاپیک ها چون نمی تواند روی یک مشکل خاص مراجع متمرکز باشد و جنبه جامعه شناختی می یابد به انجمن آزاد منتقل می شود.
اصلا بحث کلی در مورد اینکه اقایان بالای 30 سال چگونه هستند صحیح نیست.
باید مورد به مورد بررسی کرد. به صرف سن ، یا شهر، یا تحصیلات یا ... نمی توان به نتیجه گیری صحیح رسید.
لذا اگر شما کمک می خواهید باید دقیقا بگویید اکنون در رابطه با چه خواستگاری صحبت و سئوال دارید؟ تا اعضاء بر اساس شرایط خاص شما و مشکل شما با سئوال و جواب از جزئیات مشکل شما، کمکتان کنند.











علاقه مندی ها (Bookmarks)