به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 خرداد 95 [ 23:30]
    تاریخ عضویت
    1394-4-02
    نوشته ها
    4
    امتیاز
    328
    سطح
    6
    Points: 328, Level: 6
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 1.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered250 Experience Points
    تشکرها
    1
    تشکرشده 3 در 1 پست
    Rep Power
    0
    Array
    خدمت شما

    من معمولا تو این سایت اصلا نظر نمی زارم و فقط مطالبو میخونم. این گفته شما که یه پسر تو سن ۳۰ یا بالاتر از اون باشه و غیر ممکنه رابطه جنسی نداشته باشه به نظرم خیلی درست نیست. مثلا خودم نزدیک ۳۰ سال دارم ولی تا حالا با یه دخترم دوست نبودم در حتی صحبت کردن؛ چون به یکسری چیزا اعتقاد دارم که صحبت در موردش خارج از بحث تايپک شماست.


    همچنین در مورد اینکه شما میگید کسی که دارای رفتارهایی مثل دوستی با جنس مقابل و حتی فراتر از اون داشته چطور اعتماد کنم ؛ خوب این بر میگرده به خط قرمزهای شما در این مورد. من به شما پیشنهاد میکنم که در مورد ازدواج هیچوقت به خاطر مسائل حاشیه اي مثل بالا رفتن سن؛ تنهایی؛ تامین نیازهای عاطفی و غیره از معيارهاتون کوتاه نیایید چون بعد از انتخاب طرف مقابل و وارد زندگی شدن؛ تازه یاد معيارهاتون میافتيد و سعی می کنید تا طرف مقابل رو تغییر دهید که معمولا خیلی سخت جواب میده.


    در مورد اینکه چرا یه پسر سی و چند ساله هنوز ازدواج نکرده دلایل خیلی زیادی وجود داره ولی شما برای پیدا کردن جواب این سوال باید گذشته طرف رو یه بررسی بکنید همچنین خانوادشون رو هم خیلی روش زوم بشید تا بتونيد علت اصلی رو پیدا کنید. مثلا من خودم تا این هنوز ازدواج نکردم به این خاطر بوده که از لحاظ شغلی و مالی تو وضعیت راضی کننده ای از نظر خودم نیستم ولی ممکنه یکی دیگه جای من بود خیلی هم راضی بود. برای ما پسرها شغل و کار و میزان درآمد خیلی برای اقدام کردن برای ازدواج مهمه.


    به نظر من اگه پسری آمد جلو و علائمی رو داشت که نشون میداد از شما خوشش آمده شما قبل از ذهن خوانی کردن و قضاوت در موردش ابتدا موضوع را با خانواده مطرح و ایشون رو ارجاع به خانواده بده تا روال خودشو طی کنه. از ابراز علاقه طرف مقابل هم خیلی نه خوشت بیاد و نه بدت بیاد . منظورم اینه حرکتی نداشته باش که طرف رو قبل از شناخت نسبی بپرونی بره


    بازم میگم تو بحث ازدواج سعی کن از معیارهای اصلیت مثل اعتقادات کوتاه نیای. به امید ازدواجی خوب و با موفقیت برای شما

  2. 3 کاربر از پست مفید Ali_ تشکرکرده اند .

    baitollah-abbaspour (دوشنبه 25 آبان 94), capitan2 (شنبه 23 آبان 94), merlin (شنبه 23 آبان 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ازدواج توی سن 23 سالگی
    توسط sajad98 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 شهریور 94, 05:08
  2. نمی تونم توی هیچ انجمنی پست بزارم حتی توی تاپیکی که خودم زدم .چه کنم؟
    توسط heaven65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: یکشنبه 03 آذر 92, 08:51
  3. چرا همیشه پشیمونم؟ چرا همیشه توی گذشته زندگی میکنم؟
    توسط مهنا67 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 بهمن 91, 22:58
  4. شوهرم توی چت با دختر ها چت میکنه کمک!!!
    توسط zohreh12345 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 28 بهمن 90, 22:14
  5. بزرگترین اشتباهی که توی زندگیم مرتکب شدم ...
    توسط شیلا در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 تیر 87, 07:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 12:34 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.