اگر واقعا اینجوری که شما میگید باشه و شما ایراد و اشکالی در رفتاراتون ندارید بهتره بیخیالش بشید.
اینکه پدر مادرش هیچ اقدامی برای آشتی نمیکنن (البته اگر قبلا بارها اینکار را نکرده باشند) یعنی صحبت هاشون را باهم کردند و تصمیمشون جدی هست.
بعد من نفهمیدم شما که هنوز خونه ندارید زن شما از کجا قهر کرده رفته خونه باباش؟!
من فکر میکنم قضیه به این سادگی نیست. منصفانه مشکلاتتون را شرح بدید








علاقه مندی ها (Bookmarks)