سلام و وقت دوستان بخیر
یکی از دوستان گفتن این بیماری علاج قطعی داره، باید بگم نوع شدید این بیماری
علاج قطعی نداره و تعدادی از بیماران نازا هستن حتی بعد از جراحی و مصرف دارو البته نوع شدیدش
اقای سروک بنظر نمیاد ایشون دلیل غیرواقعی مطرح کرده باشه چون یه ترس منطقی از عدم
باروری تو این بیماران هست البته احتمالش صفر نیست ولی خوب وجود داره
شما باید متوجهشان کنید که ایشون رو با در نظر گرفتن این احتمال کاملا قبول دارید
البته نوشتین که میدان نمیده برای صحبت به هر حال امیدوارم موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)