چطوري ي نماز خوب بخونيم
ك خدا راضي باشه
من نمازم كاملا سر وقته ولي احساس ميكنم كيفيت لازم رو نداره
شايد برا همين خدا صدامو نميشنوه
ميخام بهتر نماز بخونم ارومتر شمرده تر ولي نميتونم
ميخام خدا صدامو بشنوه
خدايا كمكم كن
تشکرشده 547 در 219 پست
چطوري ي نماز خوب بخونيم
ك خدا راضي باشه
من نمازم كاملا سر وقته ولي احساس ميكنم كيفيت لازم رو نداره
شايد برا همين خدا صدامو نميشنوه
ميخام بهتر نماز بخونم ارومتر شمرده تر ولي نميتونم
ميخام خدا صدامو بشنوه
خدايا كمكم كن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)