ببین عزیزم حالا که باید چندسال تحمل کنی بهتره سعی کنی هرموقع که خواست شروع کنه به پرخاش و ناراحتی بری تو اتاق و واسه خودت با صدای اروم موزیک گوش کنی،تا با جواب دادنت بیشتر شعله ندی به دعوا میدونم سخته که جواب ندی ولیکن چون قراره چند سال با این منوال بگذره سعی کن تو هر شرایطی آرامش خودتو حفظ کنی مثل همین آهنگ، یا وقتی نمیتونی داد بکشی همه ناراحتی تو، رو کاغذ خط خط کنی،فقط باهاش اره نده تیشه بگیر که اعصابت داغون تر میشه و تمرکزتو واسه تخصص از دست میدی، این آقا میخواد کمبود هایی که در برابر شما داره رو با قلدر بازی پر کنه مثلا میخواد بگه مهم نیست پزشکی مهم منم که مرد هستم، پس سعی کن تو هر شرایطی آرامش خودتو برای نجات زودترت حفظ کنی عزیزدلم








علاقه مندی ها (Bookmarks)